Gå til innhold
Fiskersiden

Multisnøre kjøpt på eBay? Erfaringer?


duckers
 Share

Recommended Posts

Hei

Fikk en rull med 8-strand saratoga braid fra denne butikken for vel ei uke siden, og har lagt den på snella og prøvd den så vidt, fiska ned på 300m med et søkke på 700g. Lina er glatt og fin, og virker bra etter mitt syn. Sjekka den litt nøye dre første gangene jeg sveiva opp, ingen tegn til ujevnheter eller "lus" i flettinga. Har også ei snelle med 4-strands spectra som jeg har fiska endel med, samme her. Overbevisende kvalitet. denne butikken sendte også kjapt, gratis og pakken rett i postkassen. Topp service etter det jeg kan skjønne

Hej

Har kört med den linan 8strand 30lb några år riktigt stark lina, Men den bygger mycket mot 4strand, Kan bara säga kanon lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som har testet denne tuf modellen til laks?

"Tuf Line XP Braided Spectra Line Tuff "

Link:

http://www.ebay.com/itm/Tuf-Line-XP-Braided-Spectra-Line-Tuff-15lb-300yds-Blue-/141171357757?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20de77f83d

Info om styrke:

post-2935-0-20299900-1400620012_thumb.jp

Holder 15 LB til laks ? Det står jo at bruddstyrken er på 23 LBS ved 15 LB, så det vil vell si ca 10 kg, så har man også brems etc, så bør jo greit lande en laks på 15 kg på dette ikke sant?


Var jo en meget hyggelig pris på senen....derfor blir jeg skeptisk :)

Eventuellt noen som har testet

8Strands til spinningfiske med hell? Endret av Vesterålen fisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Som svar på spørsmålet ditt; Ja, man lander lett laks på dette uten at sena er årsaken til evnt. problemer.

Jeg lander regelmessig fisk som er lik bruddstyrken og tyngre på sena mi.

Det ligger mer i ei god stang og en god brems en man skulle tro....ta f.eks. Asgeir Alvestad som dro inn en håkjerring på over ett tonn på 0.39 fireline med bruddstyrke på brøkdeler av vekta :)

Skitt laksefiske forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.