Gå til innhold
Fiskersiden

Greys SIN 8.6'


matsb
 Share

Recommended Posts

Johan Abelson driver og introduserer sine egne trollingstenger av høy kvalitet, du kan jo ta kontakt med han for mer detaljer. Se 7. juni i bloggen.

http://www.abelfishing.com/cat/blogg/

Hva skal du bruke Calcuttaene til?

Endret av abbor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke greid meg uten telleverk på trollingsnellene mine, men etter fettfinnefisk i sjøen med bare 2 stenger er det kanskje OK.

Jeg bruker nå Daiwa Saltist Lewelwind Line Counter i 30 størrelse til trolling, men SG47LCA som jeg brukte tidligere (og fortsatt bruker når jeg fisker med mer enn 4 stenger) duger de også. De nye Abu Alphamar ser også interessante ut.

Jeg hadde heller satset på trollingsneller til trolling og Ambassadeur 6500CS Rocket til laksefiske. Antar du klarer å finne en av hver til samme prisen som en Calcutta.Trollingsneller typisk får en del juling så jeg vil ikke ha brukt kastesnellene mine til det, ikke noe heldig at de brukes i saltvann mye heller. Ei trollingsnelle kan ha mye smøremidler til beskyttelse mot korrosjon, de er også ofte laget i mye syntetiske materialer, mens ei kastesnelle bør ha lite smøremidler for å kaste bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Jeg tror det er Westin som har kjøpt opp Edge. Jeg har en havfiskestang som heter Greys Siege, den bytta navn til Edge og nå heter den Westin. Ikke lett å holde oversikten med så mange navnebytter. Jeg kjenner dessverre ikke til stangen som du nevner, men du kan sikkert ringe de på telefonnummeret som står nederst på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.