Gå til innhold
Fiskersiden

Muligheter rundt Salhus ?


Aspen
 Share

Recommended Posts

Blir en liten tur til uka til Salhus for å besøke familie. Noen timer fiske, mulig natt bør det gå å få til. Har ikke bil denne gangen. Har sett på kaia der som en mulighet, men er det noe å få der nå ? Alt for tidlig for havmus ? Eller er det mulighet for annet moro der nå ? takker for alle tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall verdt et forsøk. Jeg har hatt best uttelling lengre ut på vinteren (Desember-Januar-ish). Av en eller annen grunn avtar også hågjel-aktiviteten utover vinteren. Jeg har inntrykk av at den er mer tallrik (der jeg fisker) nå på høsten enn om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da blei det hvertfall et nattforsøk der motvinden ødela litt. Selv med min klønete kasting ble det tidvis bra dybde der snøret bare rant og rant ut, mer enn 100 m dybde ? Ingen havmus, Hågjel,brosme, pigghå som datt av ved brygga, pen lusuer, og flere fisk som kjørte seg fast nedi steinura. Ål av solid str. på slike dyp var overraskende., var vel kanskje inne på noe, men må nok flere turer til om det skal være håp om havmus skjønner jeg. Irriterende nærgående katter der som veltet utstyr, og spiste agn, men heldigvis la seg til ro i håven til slutt. Spennende plass og småmoro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.