Gå til innhold
Fiskersiden

Herregud for noe dritt!


 Share

Recommended Posts

Sannsynligvis samme geniet som har satt Liverpool tråden til å bli ført opp som siste post men ikke ørret tråden...for Liverpool er jo forbanna mye mer relevant på et fiskeforum enn ørretfiske...herregud for noe dritt..

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo Hooked som eier Fiskersiden da....men jeg synes det er trist at de konsekvent synes å dirigere trafikk vekk fra Fiskersiden og over på Hooked.

Relevant å stille spørsmålet om hvor lenge Bernt og co har tenkt å holde liv i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit at du tester ut nye ting på forumet.

Det er også bra om de får kontruktiv feedback på det også.

Jeg synes det blir information overload, 10 linker kan reduseres til 3-4 og byttes ut for hver side som lastes. Det er ikke visuelt ikke så veldig pent, og alt for mye som skjer på en gang.

Men kjempebra at det skjer noe, at de kan jobbe med å utvikle forumet :) Stå på, det kommer til å bli kjempe bra fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, fyrste gongen eg åpna denne tråden, så scrolla eg ned, og såg masse reklame. Eg trudde ingen hadde svart, og at øverste post var einaste post.

Trur muligens ikkje det er heilt optimalt nei...

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket geni var det som fant ut av at de skulle gnu inn reklame for hooked midt i trådene på forumet?

Dette er bare irriterende.

Hei og hopp! Her har det skjedd en liten glipp under testing ja.

Vi skal få endret dette! :)

Nå er det jo Hooked som eier Fiskersiden da....men jeg synes det er trist at de konsekvent synes å dirigere trafikk vekk fra Fiskersiden og over på Hooked.

Relevant å stille spørsmålet om hvor lenge Bernt og co har tenkt å holde liv i forumet.

Ca 15 minutter Lystfisker'n!

Fra spøk til alvor: Vi har gode planer for Fiskersiden i 2015, og ting vil bli bedre når Endre begynner i 100% stilling i fra medio januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Svenminfiskervenn :)

Det kom litt fort ut og er nå redigert bort.

Til dette nå mye omtalte geniet beklager jeg det, og vil i samme slengen til Liverpool fans si at jeg på ingen måte har noe imot Liverpool eller tråden i seg selv.

Jeg ser at det jeg skrev kan tolkes i den retning, men det er ikke tilfellet.

Jeg er bare en ivrig ørretfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ser trådene ut som "en uke før jul" - altså utrolig rotete.

Bør fjernes asap.

Enig, disse bannerene passer bedre enten på siden eller nederst. I tillegg bør det jobbes med ingressene, for slik de er nå er det vanskelig å skjønne saken utifra det som står i beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "reklame" må man vel tåle, men plasseringen synes jeg var rotete og forvirrende. Nederst på siden passer fint :)

Netopp! Reklamen har ingenting midt innimellom inlegga å gjøre!

Det må vel være nok at hver gang noen slepper en fis på hooked.no så lager de en tråd om det på fs. Hvis noen av forumets brukere er interessert i noe som blir lakt ut på hooked så er jeg sikker på at de klarer å finne frem til det uten svære lenker med bilder som forstyrrer forumet. Få reklamen ut i siden og på toppen eller bunnen trådene. IKKE midt inni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør adblock i leseren, og blokker elementene manuelt. Vips så er problemet vekke!

Valgte denne løsningen jeg også da jeg ikke takler forstyrrende reklame midt i synsfeltet. Egentlig vil jeg ikke bruke adblock på de forumene jeg bruker, men noen av dem gjør reklamen for påtrengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så har jeg ingen problemer med at eiere plasserer reklame/egenreklame på måten det gjøres her i tråden. Skjønner behovet for inntekter for å drive greia....

I dette tilfellet så er ikke greia reklame for betalende kunde, men linker til andre sportsfiskeartikler.

Kunne ikke disse artiklene like godt vært publisert på Fiskersiden?

Må man trekke brukerne vekk fra Fiskersiden for å skape økt interesse for og clicks hos Hooked?

Ser også potensialet i synergieffekter og vekselbruk, men etter overtagelsen synes dette å gå i ensidig favør av Hooked.... det som kanskje kan tolkes som en bevisst satsing på Hooked - på bekostning av Fiskersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.