Gå til innhold
Fiskersiden

Rekespray


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Til det bruk jeg trenger det til funker ikke den løsningen.

Er det ingen som har kommet over noen gode typer?

Hva med å invitere 1 gjeng med "råtøffe og villige damer" på fisketur ( med å love å lage mat til dem av fisken ) og etter at de har vært på tur 1 uke uten mulighet til vasking og mat ? ( i bytte mot ekstrakt)

( Sorry Helge , men nå var jeg på den rampete side ;) )

PS: Sendt meg pm med formålet - bruket og skal trekke i noen tråder... Har tilgang til ganske mange ekstrakter ( nei, det gjelder ikke 40 åringer som ikke har vasket seg på ei uke ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte unektelig ideen med damegjengekstrakter. Men da måtte jeg sikkert vaske og rydde båten først, og det er da grenser for hvor mye anstrengelser man skal legge i det.

Da tror jeg , og dessverre at du ikke er nok kjent med råtøffe damegjenger ( vi snakker om ekte vikingdamer som ikke bryr seg om tilstanden om plassen, de er opptatt av øyeblikket , og gledene som kommer etter ;) ) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What is this rekespray you speak of?

Bra saker?

Bloggen Triturus linker til svarer vel best på dette.

avkroken har rekespray tror jeg. Minnes jeg så noen sprayflasker sist jeg var innom.

Takker.

Å? Skal du på sjekkern?

Nei, til det har jeg findressen (fra Nordridge). Er ikke plass til mere lukt i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.