Gå til innhold
Fiskersiden

Gode fjellvann på Østlandet omegn


j.kaspersen
 Share

Recommended Posts

Noen som har forslag til gode fjellvann med både røye og ørret på litt størrelse?

Kommer til å bli fisket en del med sluk og spinner og ha et par mark stenger liggende ute.

Gjerne med et par andre vann liggende i nærheten dersom det skulle bli dårlig med bitt i foreslåtte vann.

Trenger nødvendigvis ikke bare være østlandet, men innenfor 3-4 timer med bil, kommer til å bli der over helgen tidlig i september en gang, så vi slipper og stresse.

Ser for oss vann gjerne over 1000moh. slik at det blir en liten opplevelse selvom vi ikke skulle få noe fisk.

Eksempel bilde.

post-31485-0-93824900-1439886142_thumb.j

Setter stor pris på eventuelle svar :)

Endret av j.kaspersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet ikke om du enda er på leit. men mellom Larvik og skrim er det en del gode vann. Siljan huser også en del flotte vann har jeg hørt. tar selv turen opp til helgen for å sjekke ut forskjellige vann jeg har blitt tipset :) navnet på vanna kan jeg dessverre ikke fortelle, men du finner fort "ditt eget vann" der det fisker bra :) kan også si med en gang at det er et nokså OK vann i vestmarka i larvik, noe vanskelig å finne. men PM meg om du er intrissert i beskrivelse :) dog er det kun lov med fluefiske, men det en ikke vet har en ikke vondt av? sjeldent jeg møter folk der, og har selv tatt mye stor ørret på maur imitasjoner samt superpuppa :) alt funker. men det er en del trær som huser stokkmaur. så slik jeg har erfart er det under disse trærne de store ruggene jakter i overflaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.