Gå til innhold
Fiskersiden

...


Helge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk for en kjempefin tur, Helge og Even! Var morsomt at de aller meste klaffet i dag, for forrige gang blanka vi stygt. Men det var deilig å være ute i båt igjen, og med to artigkarer som dere blir det aldri kjedelig!

Begge artene har et høyt forbedringspotensiale, men kjenner jeg dere rett, tar det ikke lang tid før dere nok en gang kan friste en nyinnflyttet stordabu på fisketur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, gutter! Vestlandet er definitivt plassen, ja! Og tenk at jeg hadde Notodden som andrevalget mitt. :D Føler nesten det slik at jeg ikke helt fortjener BLÅLANGE på artslista (etter to turer på dypet så langt), men jeg tenkte også på at det kanskje var en liten kompensasjon for gromfisken jeg mista på Tømmerkaia.

Jeg må nok en gang takke både Even og Helge for en kjempefin velkomst - vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere...

Og selvfølgelig, grattis med ei ganske grei lange da, Åzviken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, gutter! Vestlandet er definitivt plassen, ja! Og tenk at jeg hadde Notodden som andrevalget mitt. :o Føler nesten det slik at jeg ikke helt fortjener BLÅLANGE på artslista (etter to turer på dypet så langt), men jeg tenkte også på at det kanskje var en liten kompensasjon for gromfisken jeg mista på Tømmerkaia.

Jeg må nok en gang takke både Even og Helge for en kjempefin velkomst - vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere...

Og selvfølgelig, grattis med ei ganske grei lange da, Åzviken. :)

:D Uten oss hadde du nok jaga damer 24 timer i døgeret. Takk for ei artig fiskestund i lag med gode pertibrødre! ;);)

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, gutter! Vestlandet er definitivt plassen, ja! Og tenk at jeg hadde Notodden som andrevalget mitt. :P Føler nesten det slik at jeg ikke helt fortjener BLÅLANGE på artslista (etter to turer på dypet så langt), men jeg tenkte også på at det kanskje var en liten kompensasjon for gromfisken jeg mista på Tømmerkaia.

Trengte du TO turer for å få blålange?

:D

Vestlandet er plassen ja, ifra båt.

Grattis med nye arter Lasse, artig å se at du trives. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med to nye artar, Lasse! Men eg trudde då ein røsleg kar som deg skulle klare å få opp fisk på eit par kilo utan kopp og seletøy...?

:D

Takkar og bukkar, Kim Andre, Joost og Arve. Prøvde uten seletøy og kopp sist jeg var på sjøen med Even, og det var et aldri så lite helvete, for å være helt ærlig. Hjelper ikke være stor og sterk når stangbutten gnager som f... på hofta eller hvor enn man måtte sette stanga. :) Nå gikk det som en drøm, var nesten ikke vits i å holde stanga en gang, bare bruke venstrehånda til å legge snøret riktig på snella, mens jeg sveiver med den andre. Genialt og behagelig.

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.