Gå til innhold
Fiskersiden

Nå Drar Jeg Ut Å Fisker : Litt Romjulsfiske med barna :)


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Rapporteres om mye regn. Ser ut som denne turen etter ålen koker bort i kålen.

Å nei du, drar strax, har regntøy jeg

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner jo ganske tett nå, men det går jo greit når du kan sitte i bilen. På tirsdag tordnet det så kraftig at bilen ristet. Skikkelig ristet.

Det var ikke så fett.

Regnet ikke så mye der ute, kom et par kraftige bøtter men det var det.

Ellers var det en resultatløs men fin kveld, måtte faktisk kle av meg etterhvert, vinden løya skyene forsvant.

Hadde 2 kraftige napp, that`s it.

Kom hvem kl 04 20 til et mørkelagt Torvastad, ikke støm noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen et par timer i dag, barneselskap i mårra, minsten blir 2 år så laaaaangt på natt blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hyggelig kveld ble det med ArildH på moloen i dag, ingen slimete lang tong ting men allikevel en fin kveld med nok en F.S mann jeg ikke hadde møtt før.

Takk for laget ArildH, mistenker at vi sees igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig rivd Ladden ut av huset, vi tar et par 3 timer på moloen i dag.

Drar hjemmenfra ca 20 00 :)

Pressenning å vekt som går til 25 kg er med :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte selvfølgelig photobucklet begynne å henge etter jeg har sittet her å forminsket bilder får å legge ut en liten reppotage fra en deilig kveld på molo`n.

Tar det i mårra da, tror Ladden ble fornøyd i kveld, ny art på han :)

Bilder kommer i mårra, å skitt fiske til de 2 F.S medlemmene som står igjen på moloen utover natta.

Takk for et kort men hyggelig lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, pigghå er ikke noe særlig å ha et akvarium :)

Hverken sypike eller pigghå, tror jeg er litt kjip nå men må dusje, er svett etter fotballkampen som vi vant 11-1 :o

HURRA.

Tar å avslører dette med noen bilder om ca 10 min.

Var jo bare helt knall vær i går å har man da noen timer til overs er det vell ingen tvil...

UT Å FISKE :)

Ladden å jeg rigget opp de helproffesjonelle Pod`e våres å håpet selvfølgelig at i kveld er kvelden den biter.

Veaidag7.jpg

Var ganske stille å koselig med ladden alene i mørket på kaien i går kveld (nesten litt romantisk) , men den romantiske stemningen ble brått avbrutt da disse skapninge fra F.S dukket opp å begynte pipe å styre med hjemme snekra amatørmessige Podder å noe de kalte nappvarslere med bling bling å greier.

Veaidag2.jpg

Veaidag8.jpg

Masse rekeskall, krepsehaler å div annet fiskeavfall ble kastet i sjøen, plutselig ble det aktivitet i vannskorpa, hva var det der ...............

:D

Jo da en Breiflabb var helt desperat i vannskorpa på jakt etter avfallet som ble kastet ut, å ladden enda mere desperat på land, BREIFLABB BREIFLABB, det har jeg ikke på lista mi

:D

Veaidag3.jpg

En lykkelig ladden fikk sin breiflabb til slutt etter å ha prøvd å fore den med kroken sin en god stund med en makrellbit, dette var litt komikveld å jeg fikk filmet litt av det.

Veaidag5.jpg

Veaidag4.jpg

Veaidag9.jpg

Breiflabben måtte posere litt før den pent ble satt tillbake i vannet av en lykkelig fangstmann.

Veaidag6.jpg

Sjå all den gode maten hvisker ladden til flabben før den noe forskrekket forsvinner ned i vannet igjen.

En fin kveld var det å koselig også at det kom 2 stk till fra Fiskersiden.no :)

( Info: Breiflabben er den uten skjegg.)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.