Gå til innhold
Fiskersiden

Meiningslaust fiske


hjelmelandsbu
 Share

Recommended Posts

Eg ser at det vert brukt denne forkortinga C&R. Eg vel å tru at meninga er fang og slepp. Ser du som heiter David meiner at stor fisk bør sleppast. Kvifor du ikkje berre fiska småfisk då. Stor aure skal røykast med brake, og etast med glede, spør du meg.

Det er vel og reise pininga å fiska for å sleppe atte. Blir som å gå rundt å banke folk, men berre så de er sånn halvt daue, før ein let dei springe sin veg. Det kan vel ikke gje noko stor glede.

Kva om me gjorde det same med rein og elg. Berre skadeskaut dei sånn passe?

Eg trur det mest er ein måte å seie "eg likar ikkje å ete fisk". Men då let du heller fisken vare i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg ser at det vert brukt denne forkortinga C&R. Eg vel å tru at meninga er fang og slepp. Ser du som heiter David meiner at stor fisk bør sleppast. Kvifor du ikkje berre fiska småfisk då. Stor aure skal røykast med brake, og etast med glede, spør du meg.

Det er vel og reise pininga å fiska for å sleppe atte. Blir som å gå rundt å banke folk, men berre så de er sånn halvt daue, før ein let dei springe sin veg. Det kan vel ikke gje noko stor glede.

Kva om me gjorde det same med rein og elg. Berre skadeskaut dei sånn passe?

Eg trur det mest er ein måte å seie "eg likar ikkje å ete fisk". Men då let du heller fisken vare i fred.

Skjønner nå hvorfor du er livredd for at noen avslører "dine" gode fiskeplasser, du kaker tydeligvis alt du får...?

Parallellene du trekker her med å slå folk halvt ihel, og skadeskyte dyr, er så banale at jeg velger å tro at du spøker.

Og ikke for å være eksluderende, men jeg tror nok det finnes forum på nettet som støtter dine krav og synspunkter bedre en denne nettsiden.

Forumet her er et rendyrket sportsfiskeforum, og sportsfiske er så mangt. Noe er fang og spis, mens noe er c&r.

Selv gjør jeg begge deler, som de fleste her inne.

Om du har fulgt med på forumet opp igjennom tidene, så er det mange tråder om C&R ,og der viktigheten om å ta vare på de største individene er belyst mange ganger...

Fåreslår at du leser nøye igjennom det du har skrevet og funder på om det er fornuftig. :o:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser at det vert brukt denne forkortinga C&R. Eg vel å tru at meninga er fang og slepp. Ser du som heiter David meiner at stor fisk bør sleppast. Kvifor du ikkje berre fiska småfisk då. Stor aure skal røykast med brake, og etast med glede, spør du meg.

Det er vel og reise pininga å fiska for å sleppe atte. Blir som å gå rundt å banke folk, men berre så de er sånn halvt daue, før ein let dei springe sin veg. Det kan vel ikke gje noko stor glede.

Kva om me gjorde det same med rein og elg. Berre skadeskaut dei sånn passe?

Eg trur det mest er ein måte å seie "eg likar ikkje å ete fisk". Men då let du heller fisken vare i fred.

Hadde du sett hva jeg skrev i inn legget mitt skrev jeg at stor fisk fra Nesttunvassdraget burde slippes. Dette pga konsntrasjonen av miljøgifter. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik å forstå at noko som har vore diskutert i andre trådar ikkje skal diskuterast igjen? Eg trudde no at ei sanning ikkje alltid ville vare evig. Sjølvsagt kakkar eg ikkje all aure, eller anna fisk, i hovudet. Småaure let eg og utatt i dei vatna der det er lite aure. Men eg fiskar ikkje stor aure berre for å pine dei. Slikt gjer berre dyrevernaktivistar og slike folk dei argumenta dei treng for å tvinge oss alle til å ete berre kaninmat.

Hadde du sett hva jeg skrev i inn legget mitt skrev jeg at stor fisk fra Nesttunvassdraget burde slippes. Dette pga konsntrasjonen av miljøgifter. :o

Eg såg det, jo. Difor let du heller den auren vere i fred!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byfolk! På bygda driv me ikkje berre fiske for å ha det morosamt med å plage og pine Me driv matauk. Når mi slekt har båre fisk i heiane til fisketome vatn, vart ikke so gjort for å ha noko aure ein kunne plage. Ikkje prøvar me å skyte rype berre for skada ho heller. Dette er tradisjonar som byfolk, som nok dei fleste her på forumet ser ut til å vere, ikkje heilt klarar å forstå.

Sjølvsagt fiskar me, og jaktar ut av glede øve å vere ute i naturen. Men dette gjeng berre hand i hand. Når ein aure vert slept tilbake i vatnet er det for at den skal vekse seg stor og feit, ikkje for at me skal fiske den eing gong til, og triumferande tenke no lurte eg deg igjen. Det kan umogeleg vere så stort å lure ein aure. Hjarnen er mindre enn i nøt.

Endret av hjelmelandsbu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byfolk! På bygda driv me ikkje berre fiske for å ha det morosamt med å plage og pine Me driv matauk. Når mi slekt har båre fisk i heiane til fisketome vatn, vart ikke so gjort for å ha noko aure ein kunne plage. Ikkje prøvar me å skyte rype berre for skada ho heller. Dette er tradisjonar som byfolk, som nok dei fleste her på forumet ser ut til å vere, ikkje heilt klarar å forstå.

Sjølvsagt fiskar me, og jaktar ut av glede øve å vere ute i naturen. Men dette gjeng berre hand i hand. Når ein aure vert slept tilbake i vatnet er det for at den skal vekse seg stor og feit, ikkje for at me skal fiske den eing gong til, og triumferande tenke no lurte eg deg igjen. Det kan umogeleg vere så stort å lure ein aure. Hjarnen er mindre enn i nøt.

Å herre...

Skal jeg le eller skal jeg bli forbanna?

Ikke vanskelig å se at enkelte områder av landet henger litt etter selv om de har fått internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byfolk! På bygda driv me ikkje berre fiske for å ha det morosamt med å plage og pine Me driv matauk. Når mi slekt har båre fisk i heiane til fisketome vatn, vart ikke so gjort for å ha noko aure ein kunne plage. Ikkje prøvar me å skyte rype berre for skada ho heller. Dette er tradisjonar som byfolk, som nok dei fleste her på forumet ser ut til å vere, ikkje heilt klarar å forstå.

Sjølvsagt fiskar me, og jaktar ut av glede øve å vere ute i naturen. Men dette gjeng berre hand i hand. Når ein aure vert slept tilbake i vatnet er det for at den skal vekse seg stor og feit, ikkje for at me skal fiske den eing gong til, og triumferande tenke no lurte eg deg igjen. Det kan umogeleg vere så stort å lure ein aure. Hjarnen er mindre enn i nøt.

Ikke slett Finn.no annonsen din om EQ ønskes kjøpt - tipper du fremdeles har behov for det som måtte finnes av overskudd på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje EQ ville hindra meg i å la bergensare tru eg inkluderar dei i byfolket! Eg beklagar so mykje, djupt og ærbødigt til bergensarene. Noko større mangel på vet kan eg ikke sjå å ha vist enn å gjere dette mistaket. Men det er vel klårt og tydeleg at byolket heller vil diskutere kor mykje og kor lite vet folk i ulike delar av landet hev. Det seier mykje om dei. Eg ville no heller sjå det som det tråden handlar om blei handsama på ein sakleg måte. Sjølv polakkar, tyskare og andre utlendinger som fiskar her i fjordane gjer det for å ete fisken. De triumferar ikkje berre øve å lure eit vesen med som eg sa, ein hjarne stor som ei nøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byfolk! På bygda driv me ikkje berre fiske for å ha det morosamt med å plage og pine Me driv matauk. Når mi slekt har båre fisk i heiane til fisketome vatn, vart ikke so gjort for å ha noko aure ein kunne plage. Ikkje prøvar me å skyte rype berre for skada ho heller. Dette er tradisjonar som byfolk, som nok dei fleste her på forumet ser ut til å vere, ikkje heilt klarar å forstå.

Sjølvsagt fiskar me, og jaktar ut av glede øve å vere ute i naturen. Men dette gjeng berre hand i hand. Når ein aure vert slept tilbake i vatnet er det for at den skal vekse seg stor og feit, ikkje for at me skal fiske den eing gong til, og triumferande tenke no lurte eg deg igjen. Det kan umogeleg vere så stort å lure ein aure. Hjarnen er mindre enn i nøt.

1. problemet i dag er at det er mange som fisker, for mat, og for rekkreasjon. jeg er fra bygda, liker å fiske og spise fisk, men var alikevel en av de som forsto at det å ta vare på fiskebestander var viktig, har selv mange hundre timer bæring av fisk, tilrettelegging av vann, rydding av søppel fra lokale bygdefolk som mener de er de retmessige til bruke vanna som de vil.....(¨nå skjærer jeg alle under en kam, siden det er sånn dine diskusjoner fungerer når folk ikke er enig med deg)

2. C&R er muligens ikke et must når det gjelder ørret generelt, men stor ørret bringer videre gode gener, og liten fisk kan gjerne bli større før den tas hvis det er gode vekstforhold i vanna. så det kan være en fordel med C&R, hvis dette utføres på rett måte.

3. sportsfiskere i dag har en lei uvane å tenke at hvis jeg slipper ut denne fisken, kan kanskje andre ha glede av den senere (enten gjenfangst eller reproduksjon), synd at vi idag har kommet s langt bort fra grunmuren i det lokale fjellsammfunnet i Norge, der det er meg og mitt først, og jeg deler ikke med andre!

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.