Gå til innhold
Fiskersiden

Klepp


goliath1
 Share

Recommended Posts

Jeg bruker ein type som heter "Eggakrok" med fire kroker. Veldig lett og grei o bruke.

Men du bør vare forsiktig med denne type klepper/kroker hvis det er snack om stor fisk.

Jeg har ødelagt flere stycker på 30+ fisk krokerne rettes eller går av. Så du bør muligens ha en kraftigere backup med kraftig enkelkrok hvis du ska på "storfiske".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 9 years later...
Den 20.4.2010 at 22.46, Gotland skrev:

Jeg bruker ein type som heter "Eggakrok" med fire kroker. Veldig lett og grei o bruke.

Men du bør vare forsiktig med denne type klepper/kroker hvis det er snack om stor fisk.

Jeg har ødelagt flere stycker på 30+ fisk krokerne rettes eller går av. Så du bør muligens ha en kraftigere backup med kraftig enkelkrok hvis du ska på "storfiske".

Hei ser din melding. EGGA-Kroker som selges som plagiat av originalen får den hendingen som omtales her i innlegget. EGGA-kroken (4-kroker) er utviklet av Vesterålsprodukter AS og er overlegen i kvalitet av det som tilbys i markede av plagiater. I løpet av 25 år er det 0-null reklamasjoner på produktet. Styrke, sammensetting, og sist men ikke inst- redskapet flyter - er nok originalen (som i alle tilfeller med plagiater) den varen som duger for Fangs-Sikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.11.2010 at 23.11, Vikane skrev:

Hvem selger slik Eggakrok ?

KUN en virksomhet selger EGGA-Krok. Vesterålsprodukter AS, Sortland. Produktet er utviklet her (gjennom 25 år) alle andre reklamerer med EGGA-krog har 'plagiater av originalen' - bortsett fra de forhandlere-/ salgsledd som tydelig signalerer at kroken er original EGGA-krok fra leverandør som vist ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.