Gå til innhold
Fiskersiden

ÅROSELVA


storlaksen16
 Share

Recommended Posts

Ja da var sesongen igang igjen da og fisken er i elva så jeg har da da fått 3 sjøørrett og en jeg kjenner mista en laks i går som så ut til å være 5-6 kilo! Noen her som har tenkt seg å fiske noe her i år da? Meg finner dere i elva uansett hehe :)

NY PERS 5,0 OG 76 CM :)

image-upload-133-796836.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) blir spennende å se om det blir no bra her i år da! Veit jo ikke enda om det er noe serlig med laks og sjøørret som skal opp men virker som det kan bli veldig bra også!!

Har jo ikke vært noen sesong start som jeg har fått så bra og vært borti så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått en del pene sjøørretter til så da er jeg oppi 5 sjøørret alt! og snart kommer vel årets første laks på land viss jeg ikke tar helt feil!

Tja får ikke til å legge opp bildene ser jeg.... sikkert pcn min igjen....

men bildene ligger på bloggen min

http://storlaksen16.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Er nok en viss fare for at det er meg du har hørt om ja :lolu: Han skryter ganske mye av meg! men jeg får jo ganske bra med fisk på enkelte ting han selger da og har fått solgt no utstyr for han og drevet reklame for noen av slukene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd div ganger alt å få han inn på detta forumet men.... :)

Blir vist litt forsinka.. værandaen vår tok fyr... men Skal hilse!:)

Og jadda det er bra med vann nå men ingen vits å fiske for fisken er min :)

Kort kjøper du lettest på Inatur.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var da borti en del fisk men de ville ikke sitte i dag da bortsett fra 8 ål da... C&R på alle! største var ca 1,6 kilo!!! ca så mye den veier som regel når jeg har veid dem i den lengden:D

Hvor prøvde du deg henne i elva da? varr mye fisk oppover follestad fra brua og opp til fotball banen + noen lakser som sto under klemetsrud brua mot brekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke et dumt strekke men det strekket fisker egentlig bare rundt full flo og noen timer etter bortsett fra da bør man satse høyere.

De tar mye fisk i bedeshølen på rette vannstand men liker ikke å fiske der selv men fabrikken er et sted det står mye storlaks på alltid! og som det ikke blir fiska like må og oppover der har du et fint strekke opp til follestad brua med masse kulper og 1 foss. oppover follestad brua er det stille stående vann men mye fisk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.