Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersidentreffet 2004 (fangstrapport)


Eirik
 Share

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan utdype litt da jeg er hjemme nå,Atle I,cato og meg hadde et knallgøy fiske i kveldinga i dag og lempa fisk til den store gullmedalje.Cato og meg med flue og Atle med sluk.Atle dro noen fine fisker uten at jeg fikk sett skikkelig størrelse men de var VESENTLIG større enn våre...Alle har dratt fisk i dag,alt fra kutlinger til sei,lyr,lange,brosme...og brunørret :D

Vi har hatt de 4 årstider i dag med snøbyger av alle ting!!!!

Dagens desidert morsomste var det atle i som sto for da en lyr knallet på flua hans nesten i løse luften...aldri har jeg sett en så stor mann hoppe så høyt hehehehe!!!

Vinden ødelegger planene for skikkelig havfiske ennå meeeeen vi skal nok få tatt de ;) Over and out fra sotra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Håkonsen på mobilen nettopp. Han kunne fortelle at han og HelgeL hadde fått hver sin tangsprell og Richard Kolbeinsen hadde tangert sin egen tangering av norgesrek på stor kantnål (42gr). Tydligvis lite big m.f`s som har blitt dratt (eller var det "kjeksa" som var slængen nå om dagen??) og heller sosialt og koselig stintefiske for Thor foreløpig.

På den ene skulderen min sitter en fyr som håper at været bedrer seg og alle får maks ut av treffet fiskemessig oxo, mens på den andre skulderen sitter en og ber om at de får jevnlige tordenbyger, mer snø, orkan i kasta og hyppige tilfeller av diare og skjørbuk... [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny art på helge i dag med gapeflyndre ;) kaospiloten mistet forøvrig en SVÆR fisk på havfiske,jeg og atle i stakk tilbake til sundet igjen og jeg fikk nå art på flue...en stor sild hehe!! forøvrig masse fisk som ble tatt i dag,men ingen av de store da været fremdeles ødelegger :D vinden stilnet betraktelig i kveld så det er håp i morgen da "konkurransedagen" starter!

Sinnsykt mye småsei ble det iallefall på fluestanga mi i dag :) hunter stakk i ett ørretvann og dro en fin ørret på rundt 400 g...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel om “gutta på tur” har nok agn er vel en ting, er det nok drikkevarer og øreplugger i de lokale butikkene?

Det kan jo virke som om det dårlige været har satt en stopper på fiske og at alkoholen holde gutta fuktige.

Espen.jpg

Espen som vel begynner å bli klar for morgen “fiske” [8D] (mottatt ca 05 i natt)

Og en annen turdeltager hadde vist ikke helt de samme planen om å våken.

Hør han her.

Men hvem dette var røpes ikke..... [ :D ]

Vel, håper nå gutta får fisket litt og knipset bilder av fangsten også.

Skitt fiske.. [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.