Gå til innhold
Fiskersiden

veg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

6 spots igjen hvis med regne med Gabrielsen og Oz som dyttes inn der det trengs. Kjør på folkens, vert good hvis kalenderen hadde vært fylt ut FØR desember til en forandring :D Eg syns denne kalenderen e ein kule tradisjon, som tar litt luven av "rema-10krs-sjoko-kalenderen" på kjøkkenet mitt

Forslag til andre som kunne toppa heile driden med fine luker:

-Ørud e jo mannen med opplagte muligheter for bildebonanza

-Næris fiske jo evig mye, rapportere sjelden, så der må d ver masse å ta av^^

-Bernt Nor med Gullkroken-spesial-nachspiel-rapport

-Havålgutta på mørekysten, som i stillhet drar 20+ ål i mengder som oss andre dødelige drar bergnebb

-Espen Krogh(Aspen) med guide til vanskelige microarter

-Kullin med alt slags drøyt som havne oppi den skutå hans

-Lopez som tenke nytt med TrixogMix-hjørna

-Adam (Trøndersvensk) med "året eg jekk på ein smell og traff NKPL"

-Sølvrevens laksogcognac fra Gaula

-Nanablagz med "blanking fra A til Å"

+ en haug av muligheter med dokker andre som titt og ofte slenge ut fint lese/bilde-stoff til glede for FS-lesere igjennom året!

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, begynner å fylles på nuh, ser frem til mye kjempeooplegg! Alle dere som har skrevet at dere fyller inn om det trengs uten å be meg skrive dere opp: den 25 November elns sjekker jeg lista, skriver dere opp på en random dato og sender dere en PM, om det er plass selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal DU skrive om? Hvordan ta vare på utstyret når det ikke blir brukt? :lol:

Bjørn - hva mener du jeg skal skrive om? :lol:

eg foreslår ein avhandling om identifikasjon av ulike hai-individer i Oslo+! D ønske eg meg til jul :D Eller du kan programmere et offisielt FS-artsfiskespill!

(edit: eller du kan skrive ein slik rapport du lagte i mai, hvis programmering blir stress)

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal DU skrive om? Hvordan ta vare på utstyret når det ikke blir brukt? :lol:

Nå sårer du, Andreas! Jeg trodde du kjente meg såpass godt at du vet ditt eget beste ved å ikke ville vite hva jeg kommer til å skrive om/legge ut bilder av. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.