Gå til innhold
Fiskersiden

Ferdatorsk rogaland 2013


karmøyfisk
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk en fin en i dag.

Kjente noe små napp, så satt det bomm..

Regna nesten med det var bunn, etter noen sekunder kjente jeg noe napping.. å så for meg å ha hykket en line eller noe.. for det ville enda ikke opp.

Litt om litt fikk jeg det opp over.

17.3kg ble vekta.

Tor Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utenfor Skudeneshavn i går og loddet for å se om der var noe. Enormt lite å se i forhold til hva som ble tatt i helga. Vi fikk ikke fiska så mye da hele familien var ombord og "smakte" på dønningene. Masse småsei. Traff en fiskevenn der ute , Tor J Skeie , hadde fått en fin en på ca 18-20 kg og et par til i 6-8 kg klassen men lite de og hadde sett. Men nå ser det ut som det kommer litt både der og i Byfjorden.

Kom dere utpå (inkl meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utenfor Skudeneshavn i går og loddet for å se om der var noe. Enormt lite å se i forhold til hva som ble tatt i helga. Vi fikk ikke fiska så mye da hele familien var ombord og "smakte" på dønningene. Masse småsei. Traff en fiskevenn der ute , Tor J Skeie , hadde fått en fin en på ca 18-20 kg og et par til i 6-8 kg klassen men lite de og hadde sett. Men nå ser det ut som det kommer litt både der og i Byfjorden.

Kom dere utpå (inkl meg)

Har sett og fått svært lite den siste uka, men jeg får gjøre et nytt forsøk i morgen. Får bare håpe jeg unngår den slitsomme piggvaragntjuven :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett og fått svært lite den siste uka, men jeg får gjøre et nytt forsøk i morgen. Får bare håpe jeg unngår den slitsomme piggvaragntjuven :rolleyes2:

Ja , det kan ikke være lenge før det kommer MYE fisk nå , for det har vært så lite som til nå har kommet. SÅ jeg er sånn delvis parat nå , med stående fri fra jobb for å få ei god "skrei" økt. Gi meg en lyd her eller på mob om du skulle få godt med fisk og seff hvor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute med faren min i sist uke på tirsdag rett utfor tasta sto mellom 40-60meter klarte å for oss 4 torsk sto mellom 3 og 6 kilo i tillegg var det double hos faren min kjempet godt han når man tenke på stang med 100gramm hehe var gøy å ser på... penn slammer snellene er bare super fikk mine to på angn med makrel å nok så stor blekksprut fargekode grønn/gult...

Profilbilde blei tatt denn dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.