Gå til innhold
Fiskersiden

Ferdatorsk rogaland 2013


karmøyfisk
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ha ha OC. Men som sagt så ble det ei Taregjedde og to ( les flere) i dag endelig.

Du fikk jo bilde av fisk og så det med en gang at det var Taregjedde.

Nei som denne linken sier her er det kun ferdatorsk som gjelder og i dag traff vi og for lage en kort historie lang. Lånte en kompis sin båt og kjente ikke lodd. Vi lodda i over 6 timer og så lite , merkelig da vi vanligvis ser masse fisk på visse steder spes sei. Til slutt la vi oss der jeg vet er bra og fikk fisk som bare det.

Viste seg at lodd ikke funka , da vi spurte en på siden av oss om noe viste hos han. Svaret var : ja her e dårr full pakke under oss nå. AEN I ELLEVTE !!!!!!!! Mye fisk som slapp unna men vi fikk noen fine griser og topp dag til slutt. Ble ny lokal rekord på meg. 18.1 kg. Dette var rundt "Fjøløybassenget". Skal komme med et par bilder i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha OC. Men som sagt så ble det ei Taregjedde og to ( les flere) i dag endelig.

Du fikk jo bilde av fisk og så det med en gang at det var Taregjedde.

Nei som denne linken sier her er det kun ferdatorsk som gjelder og i dag traff vi og for lage en kort historie lang. Lånte en kompis sin båt og kjente ikke lodd. Vi lodda i over 6 timer og så lite , merkelig da vi vanligvis ser masse fisk på visse steder spes sei. Til slutt la vi oss der jeg vet er bra og fikk fisk som bare det.

Viste seg at lodd ikke funka , da vi spurte en på siden av oss om noe viste hos han. Svaret var : ja her e dårr full pakke under oss nå. AEN I ELLEVTE !!!!!!!! Mye fisk som slapp unna men vi fikk noen fine griser og topp dag til slutt. Ble ny lokal rekord på meg. 18.1 kg. Dette var rundt "Fjøløybassenget". Skal komme med et par bilder i morgen

Grattis med fin fisk John Olav... Jeg prioriterte tydeligvis feil i går... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ny her. Fint forum:)

Jeg var også i Skudenes for å prøve ferdatorsken på Mandag og Torsdag.

Uten lykke, fikk en torsk på 3-4 kg og noen lyr.

Hvor lenge kan jeg vente det er Torsk der? Tenkte jeg ville prøve igjen på Lørdag hvis været holder seg.

Bruker Svenske pilken med Deco 500g og en rød makk over der igjen. Høres det bra ut eller noen andre tips.

Hvordan vil det gå med Torsken når silda kommer for fylt vil den trekke nordover da til vestsiden av Karmøy på silde rogna?

Eller vil den holde seg lenge utenfor Skudenes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.