Gå til innhold
Fiskersiden

Berkley Skeletor pro 6' multi vurderes solgt


Hotfix
 Share

Recommended Posts

En ufattelig god vertikalstang, om ikke den beste vurderes dessverre solgt.

Stanga har vært brukt èn gang siden den kom i mitt eie og fremstår som strøken. Dessverre må jeg vurdere å selge den

for jeg får rett og slett bare ikke brukt den, og det er for galt å holde på en slik stang når det helt sikkert er noen som kan ha mye bedre nytte av den enn det jeg har.

Litt info om stangen:

* Stanga er i ett stykke.

* Den er lagd for low profile multisneller og har derfor trigger.

* 8-36g (Den er kraftig nok og tåler sikkert en del tyngre jigger enn det)

* Stanga er uten merker og er brukt svært lite

Stanga vurderes solgt til den som mener den er verdt mest, og slik tror jeg den får det beste hjemmet. Bud mottas helst per PM.

Jeg bor i Arendal og kan evt levere stanga i nærliggende områder, eller den kan hentes her. Ellers vil kjøper måtte betale kostnadene ved sending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad noen skulle være i tvil; dette er en meget god vertikalstang, og lengden er ideell for båter hvor det er kort avstand fra fisker til ekkoloddgiveren. (Gjør at du ser jiggen eller fireballen på ekkoloddet siden det er enkelt å holde den direkte under giveren.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort bli litt i og med at den er i ett stykke.. kanskje rundt 170 ish.. Har ikke sjekket det nøyaktig, men det er nok ikke veldig mye mer.

Som sagt så kan jeg alltids møte ett stykke på vei, og er åpen for andre løsninger selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker meg at det er liten interesse for stanga iom at det ikke er kommet noen som er særskilt interesserte.

Hvis det skulle være ønskelig så er jeg åpen for å bytte også da pengene fra salget nok ville gått til innkjøp av nytt utstyr fortrinnsvis meite utstyr da det er den nye interessen.

Akkurat Karpestenger føler jeg at jeg har det jeg trenger av, men er sugen på match/float stenger, eller specimen stenger på 1,75-2 LB test kurve. Ellers er også hangere, sneller og andre ting av interesse.

Så, si ifra hvis du har noe slik du kunne tenke deg og bytte vekk så ser vi hva vi får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.