Gå til innhold
Fiskersiden

Julekalender 2013!


veg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser Bjørn har drevet rekruttering+ her nå, veldig bra! :D Håper jeg fikk med meg alt, er fortsatt 3 luker igjen: 6, 7 og 8.

Rage: Satte deg på 16. Du kan evt. bytte med meg og få 18.

Ser frem til adventstid og varierte fiskeskriverier og annet tull fra likesinnede rundt om i landet nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Bjørn har drevet rekruttering+ her nå, veldig bra! :D Håper jeg fikk med meg alt, er fortsatt 3 luker igjen: 6, 7 og 8.

Rage: Satte deg på 16. Du kan evt. bytte med meg og få 18.

Ser frem til adventstid og varierte fiskeskriverier og annet tull fra likesinnede rundt om i landet nå :D

Tar gjerne 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre garvede forum postere hvordan de normalt jobber når dem skriver rapporter i flere dager? Altså hvordan de samler sammen tekst og bilder før dem åpner en "svar"-boble og begynner å sette opp selve posten?

Jeg synes min metode som går ut på å skrive alt i notsiblok. Det hele med koder, bilder, html linker og linjedelingsproblemer er sykt tungvint. Skriver jeg i notisblokk og bytter linjer der det passer i notisblokk blir det helt feil når

det kommer inn i forumposten.

:turned:

også sliter jeg pittelitt med å få settninger som jeg skreiv for en uke siden til å flyte fint med noe jeg skriver da 7 dager senere, men det er vel bare fordi at det er lenge siden en gikk på skolen og at man derfor er litt rusten i skrivearmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tiden jeg skrev rapporter.. så lærte jeg meg etter hvert til å bruke Word på større rapporter.

Det var sykt irriterende å sitte lenge og jobbe med en rapport direkte på forumet, bare for å se hele greia forsvinne i cyberspace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tiden jeg skrev rapporter.. så lærte jeg meg etter hvert til å bruke Word på større rapporter.

Det var sykt irriterende å sitte lenge og jobbe med en rapport direkte på forumet, bare for å se hele greia forsvinne i cyberspace.

det er dette jeg og har opplevd.. noe som lager en kjempemotbakke i vilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.