Gå til innhold
Fiskersiden

Selger Shimano BeastMaster Downriggers og Shimano BeastMaster BX 24ML, samt ett par TwinPowers


matsb
 Share

Recommended Posts

Shimano BeastMaster Downrigger 86M og 90MH selges, nypris var 1199,- hos KomplettFritid og de har vært brukt 4 ganger. Som resulterte i en sjøørret på 1.1kg, ei småkveite på nesten 8kg og endel fin sei (2-3kg) Greit å kunne skryte litt og samtidig kamuflere det som informasjon for å forklare belastningen de har vært utsatt for ;)

SOLGT: Shimano TwinPower 4000 XT-RA

Vurderes solgt : Shimano TwinPower 2500 XT-RA, nylig vært på service, silkysmooth, ingen ulyd.

Vurderes solgt mot seriøse bud : Shimano Aspire DX 300M (10-30g), HELT ny og ubrukt, leveres i original lærtrukket cordura-tube! Julegave som vurderes solgt da jeg kjøpte meg en Lesath Ultra 270ML i "julegave" til meg selv :P

Billigste prisen på Aspire DX er i Danmark hos Jan og Bo til 3599,- for tilsvarende modell i 10fot. Eller effekt-lageret, men der vises prisene uten moms, så blir 3560,- (uten at jeg kan bekrefte hvor seriøs de er med tanke på bytte, reklamasjon osv.)

Da snakker vi DKK, som er 1x1.18 iforhold til NOK så.. roughly 4250,- + frakt.

Blir å vurdere bud over 3000,- for Aspire'n

Bilder kommer imorgen !

Endret av matsb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.