Gå til innhold
Fiskersiden

Rapportkonkurranse søker deltagere og terningkastere


Martin S
 Share

Recommended Posts

Hvertfall terningkastere - regner med deltagerne strømmer til bare vi får kommet i gang igjen! Det kommer litt informasjon fra høvdingen snart.

I den forbindelse trenger juryen litt påfyll. Vi trenger noen til å lese rapporter og trille terning, telle stemmer og legge ut resultater. Målet er å holde tempoet oppe og levere jevnlig, og overordnet er selvsagt målet om å ha et levende forum med stadig nytt og lesverdig innhold.

Kunne du tenke deg å hjelpe til? Send meg en PM her, på Facebook (Martin Solem), eller svar direkte i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir det samme type konk og premier som forrige rapportkonkurranse? Den syns jeg var ganske ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvertfall terningkastere - regner med deltagerne strømmer til bare vi får kommet i gang igjen! Det kommer litt informasjon fra høvdingen snart.

I den forbindelse trenger juryen litt påfyll. Vi trenger noen til å lese rapporter og trille terning, telle stemmer og legge ut resultater. Målet er å holde tempoet oppe og levere jevnlig, og overordnet er selvsagt målet om å ha et levende forum med stadig nytt og lesverdig innhold.

Kunne du tenke deg å hjelpe til? Send meg en PM her, på Facebook (Martin Solem), eller svar direkte i tråden.

Nå når sommerferien snart er omme og det rolige kontorlivet tar til igjen kan jeg sikkert lese rapporter og trille terning. Om det fortsatt mangler folk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tanken var jo det, å fortsette i samme formen. Responsen var mindre enn svært lite overveldende for øvrig, men kan skylde litt på sommerferie. Veldig fint med en frivillig havtryta, skal friske opp saken med store høvding og komme tilbake til dette :)

Og det er plass til en til altså, så dersom noen føler at de kan hjelpe til litt, så rekk opp ei hand, og svar i denne tråden, på PM eller facebook eller mail eller mobil eller send meg et postkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.