Gå til innhold
Fiskersiden

4. desember - En liten filmsnutt fra året som har gått.


fiskern86
 Share

Recommended Posts

Hei!

Litt på etterskudd så kommer det endelig et lite bidrag fra meg, i denne hektiske adventstiden.

Jeg brå bestemte meg for å dele litt video fra året som har gått med dere og klipte sammen noen video snutter i går kveld. Satte den til opplasting på youtube, men opplastingshastigheten gjorde planlagt frokost bidrag til et ettermiddags bidrag i stedet. Linjene er tydeligvis ikke er like raske her i Hallingdal som i Akershus. Selv om det ble en sen lunsj og jeg antok at videoen var klar til publisering. Sto det fortsatt 582 min igjen! Helt vanvittig med tanke på hvor mange timer den allerede hadde stått. Mitt snille søskenbarn Ole som driver gården, kjørte meg ned til bygdas skole. Dette for å se om det gikk fortere på nettet der. Men vi klarte ikke logge på. Da prøvde vi neste alternativ, tilkobling via mobil tlf. Det viste seg å gå veldig mye raskere og jeg skulle endelig klare å levere årets bidrag til julekalenderen. På grunn av tidspress, jobbing og litt for dårlig planlegging rakk jeg ikke gjøre noe med lyden. Så jeg får heller se om det er noe musikk eller noe jeg kan legge på her på youtube i ettertid. Ønsker alle en fin adventstid og skitt fiske videre.

Mvh.

Øystein Bertelsen

*Husk full hd på tannhjulet, for best resultat!

Endret av fiskern86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet lyd, men ellers ble det ei knalltøff luke! Kjipt med dårlig nett.. Mye stemningsfulle og spennende klipp fra et variert fiskeår, fint å se eksemplarisk behandling av fisk som skal slippes ut igjen :) Fikk selv min første vederbuk på flytebrød i sommer, og det frister til gjentagelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Flott film Øystein! Mye bra fisk. Takk for hyggelige møter ved bredden i år. Vi får vel til noe neste sesong også?

var det en snabeluer du fikk?

Hei! Takk. Takk det samme. Det gjør vi.

Jeg trodde det bare var en vanlig Uer men jeg kan ta feil. Jeg fikk den på 170m dyp og den var så klar i fargen. Mente Snabeluer oftest er litt blassen og lever dypere.

Mye Bra Øystein , men hadde vært knall med lyd :o)

Da du fikk Uer , så det ut som det gikk en sikring he he , konge uttrykk !

Takk. Ja jeg vet.

Rett å slett fordi den var rå! Da hender det at det ryker noe sikringer. Takk!

Knall Øystein. Men hva var den rare greia du dreiv å vifta frem og til bake i lufta de første 2 minutta, så ikke helt sunt ut.?! :P

Tror ikke jeg løper noen stor risiko for å komme i form av den grunn. Faren er jo at jeg blir rastløs i meitestolen, men jeg sitter mye når jeg først sitter. Så det går fint! Veldig sunt med litt variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.