Gå til innhold
Fiskersiden

PW shadd «Matthias Le Perch»


Recommended Posts

Vi i Team Pikewallis blev ombedda att göra var sin favoritfärg till PW shadden.

Jag skickade ett mail till Jeff Boggs och beskrev hur den skulle se ut.

Första försöket blev inte så lyckat, men andra gången gick dessto bättre...

Klicka här för att se hur min favoritfärg blev till...

post-29502-0-13553200-1422399064_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at rene reklameinnlegg skal i annonsørforumet?

Eller er det bare noe alle andre må forholde seg til?

Ding! Round two.

Siden det tydeligvis er flere enn meg som reagerer på det kunne det kanskje vært greit å i alle fall fjerne disse trådene fra nyeste innlegg og tråder?

Om det er forumbrukere her som er glad i disse trådene får dere si i fra :)

Endret av Schizo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ding! Round two.

Siden det tydeligvis er flere enn meg som reagerer på det kunne det kanskje vært greit å i alle fall fjerne disse trådene fra nyeste innlegg og tråder?

Om jeg har lyst til å lese hva Pikewallis-gutta sier leser jeg det på deres egne side. Ikke her på forumet.

Om det er forumbrukere her som er glad i disse trådene får dere si i fra :)

Jeg er glad i disse trådene. I hvert fall sammenliknet med den Jæ... tråden om You will always walk alone ;)

Men skjønner hvorfor dere mener dette hører hjemme på http://pikewallis.hooked.no/, og ikke i forumet. Kunne kanskje vært i testforum da, sammen med liverpool-tråden. Og så lenge liverpool-tråden er synlig i "siste innlegg" kan dette være det også, synes nå jeg.

Når det gjelder å sammenlikne Pikewallis sine "reklameinnlegg" med andre fiskerelaterte innlegg på fiskersiden, foretrekker jeg Pikewallis sine fremfor mye annet her. Igjen, min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tjener vi ikke noe penger på dette, så det som vises er en prosess rett og slett. Så vi annonserer ikke for noen faktisk. Det er kanskje uvant for mange at man faktisk tar tak i sitt eget fiske på den måten vi i pikewallis gjør. Vi lager egne stenger, baits mm uten at vi selv tjener så mye som en krone på det. At vi bruker penger av egen lomme for å få frem en shad kan inspirere andre til å gjøre det samme. Og det må det kunnes skrive om i et forum uten om annonseforumet.
Ja det er kanskje litt uvant for dere men.

Det som er gøy er jo å se råe gjeddefiske som Ørud og Schizo som er inne på et gjeddeforum og klager.

Vi skriver om ting vi fisker med uansett merke som jeg tror har vært litt av suksess faktoren til PW.
Men vi i møtekommer kritikken og tar den med oss videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tjener vi ikke noe penger på dette, så det som vises er en prosess rett og slett. Så vi annonserer ikke for noen faktisk. Det er kanskje uvant for mange at man faktisk tar tak i sitt eget fiske på den måten vi i pikewallis gjør. Vi lager egne stenger, baits mm uten at vi selv tjener så mye som en krone på det. At vi bruker penger av egen lomme for å få frem en shad kan inspirere andre til å gjøre det samme. Og det må det kunnes skrive om i et forum uten om annonseforumet.

Ja det er kanskje litt uvant for dere men.

Det som er gøy er jo å se råe gjeddefiske som Ørud og Schizo som er inne på et gjeddeforum og klager.

Vi skriver om ting vi fisker med uansett merke som jeg tror har vært litt av suksess faktoren til PW.

Men vi i møtekommer kritikken og tar den med oss videre.

Problemet er at dere ikke legger ut noe annet enn å linke folk videre til deres egne side. Ingen andre får bruke forumet på den måten. Legg ut hele innlegget her så jeg kan lese det her om dere skal bruke forumet for å få ut det dere har på hjertet. Det er et forum, ikke en annonseside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

^ Enig med Schizo. Trafikken her på fiskersiden er jo ikke akkurat enorm i utgangspunktet, og da blir det i mine øyne litt feil å starte tråd etter tråd som stort sett ikke inneholder annet enn en link til sin egen blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig måten de har valgt å gjøre det med litt av teksten og så link er en god løsning.

Da får man nok til å se om man har lyst å lese videre eller ikke.

Hvor mye tid de sparer i forhold til å legge ut hele greia vet jeg ikke, men enn så lenge det er plundrete med bildene på fiskersiden, kan jeg skjønne det.

Selvfølgelig er mitt syn farget av at jeg liker å følge med på hva disse gutta gjør, men ikke så mye at jeg åpner pikewallis.no i hytt og vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.