Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Tekota 800 LCM


matsb
 Share

Recommended Posts

Selger 1 stk Shimano Tekota 800 LCM (ikke LC i fot, som Skittfiske av en eller annen grunn har tatt inn)

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Sneller/Trollingsneller/Shimano/Tekota/Shimano-Tekota-800-LC-Telleverk-i-meter120968-p0000052314

Helt ny og ubrukt i eske og selges for 2000,- + eventuell frakt.

Hei

Har du fortsatt snellen?

Mvh

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Tekota 600 LCM som jeg har kjøpt til kona, men er redd den blir litt snau til havfiske.

Feks VM i skreifiske som vi skal til, samt ei uke på Havøysund i august.

Tror en 800 vil vil tåle "trøkket" langt bedre.

Men helst ren handel, 1500!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke solgt snella. Det er en Tekota 800 LCM som tittelen sier. Har lineteller i meter.

Audiosan : da er det de som melder feil for det står bare LC = fot.

Og ja, ville bytte den i en 600LCM eller få pengene til å kjøpe meg en, men siden jeg har kjøpt meg en, gidder jeg ikke selge den til halv pris av hva den koster ny, når jeg har en ubrukt, uten en eneste ripe.

Ergo, jeg var villig til å selge den billigere enn hva jeg syns den er verdt, fordi jeg trengte pengene da.

Kan gå ned til 1800+frakt

Endret av matsb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LC betyr slettes ikke fot. ALLE Tekota snellene med line teller heter LC. LC betyr Line Counter og intet annet. På sneller med telleverk i fot er det ofte IKKE spesifisert at telleren er i fot, da fot er den mest benyttede standarden. Mens omtrent ALLE linetellere i meter blir spesifisert på en eller annen måte.

Tekota LCM eksisterer ikke. ALLE heter LC. hvordan hver selger velger å fremheve om telleverket er i fot eller meter er fritt valg.

Endret av Audiosan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LC betyr slettes ikke fot. ALLE Tekota snellene med line teller heter LC. LC betyr Line Counter og intet annet. På sneller med telleverk i fot er det ofte IKKE spesifisert at telleren er i fot, da fot er den mest benyttede standarden. Mens omtrent ALLE linetellere i meter blir spesifisert på en eller annen måte.

Tekota LCM eksisterer ikke. ALLE heter LC. hvordan hver selger velger å fremheve om telleverket er i fot eller meter er fritt valg.

99% av alle forhandlere benytter betegnelsen LC for fot og LCM for meter.

Finn EN forhandler som ikke gjør det, og som forhandler både i fot og meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KomplettFritid som jeg har i min by, vet jeg at har dem i fot OG meter. Og de kaller sine for LC og LCM. Ihvertfall ifjor.

SkittFiske hadde og LC og LCM inne ifjor. Nå ser jeg at de bare fører LC og har oppgitt i underteksten at telleverket er i meter.

De to andre har jeg aldri handlet hos, pga di kommer UFATTELIG dårlig ut i pristester, og har ofte "tilbud" som er laaangt over normalprisene til de billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://komplettfritid.no/product/shimano-tekota-600-lcKomplett fritid sin tekota 600LC. Denne er i meter. men kalles ikke LCM.

Men kan se for meg at selger slenger på en stor M på modell betegnelsen når de har begge typene. Men dette er ene og alene for at kunder LETT skal oppdage forskjellen på snellene, og har ingenting med den faktiske modell betegnelsen å gjøre.

Endret av Audiosan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Tekota 600 LCM som jeg har kjøpt til kona, men er redd den blir litt snau til havfiske.

Feks VM i skreifiske som vi skal til, samt ei uke på Havøysund i august.

Tror en 800 vil vil tåle "trøkket" langt bedre.

Men helst ren handel, 1500!

Om du tilfeldigvis e innom Bodø på tur til VM i skreifiske, så kan vi bytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.