Gå til innhold
Fiskersiden

Cuba! Hjelp?


kjernsmoing
 Share

Recommended Posts

Hei

skal til Cuba om en uke og blir der nede i 4 uker. Reiser med familien og har ikke tenkt til å oppsøke turistfiskemagneten cayo largo eller lignende steder. Har sett på Tarpon fiske og det ser rått ut!! Er det noe spessielt jeg burde vite før jeg drar poppern over overflaten på cubansk vann. Hvor kraftig stenger trenger jeg egentlig for å fiske i cuba. Hva med snelle, sene og fortom. Er det eventuelt andre arter jeg burde få med meg. Tenkte å fiske med haspel og forhåpentligvis hjemmemekka overflatebaits og jerkbaits.

Er det spesiele områder som er bedre i cuba og er det fritt fram med fiskestanga overalt?

Ble litt mye spørsmål her... under er noen nylagde poppere som skal få prøvd seg i cuba forhpentligvis.

På forhånd takk

Harald

post-24592-0-18876000-1434298393_thumb.j

post-24592-0-81223000-1434298458_thumb.j

Endret av kjernsmoing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en gång i tiden hadde Loop Tackle Design fiskeresor dit for fiske etter Bonefish kanske kan vara nått for deg? Da behøver du kortbykser, skyggelue, polaroidbriller og en fluestang i klasse 7/8 el lignende. Hva bonefish biter på har jeg dog ikke peiling på.

Står mer her:

http://www.ifish4life.com/saltwater-flyfishing-in-cuba.html

Endret av Flyfishing for Salmon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bor en kar rett nede i gata her som heter Asgeir Alvestad som drar til cuba en gang i året og fisker.

Han er hjelpsom og hyggelig og bør kunne svare deg på det du lurer på :)

Han heter Seahawk her på forumet.

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.