Gå til innhold
Fiskersiden

null til tusen, totusenogseksten


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Siste oppdatering her.

Tror det er enkelte som nok har litt flere enn det som står her, men det var uansett bare to som nådde tusen

 

Ølgylt : 435
Cassius : 210
Lars Den Rare: 82
Skrekkjager: 729
Heavy Met...Fish Man: 587
DanielB: 236
Lias: 257
Rage: 1621
Erik : 130
Eivind Stensrud : 381
ek73 : 288
ToreK: 1152
Andreas eriksen: 523
Christopher E: 249
tage : 205
PeterSL : 559
Relaks : 169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nulltiltusen totusenogseksten

 

 
Da er året omme og de siste fiskene telt opp (for de som har telt alle)

To personer nådde målet; Rage med 1621 og Tore K med 1152. Jeg har vært nede på Campelen og holdt trekning sammen med Kristian for å se hvem av de to som mottar alle tacklene og en hilsen fra Campelen.

Vinneren ble Tore K. Gratulerer. De av dere som ikke har sendt tackelet enda får pm med adressen hans.

Vinneren av premien fra Attraqua ble Eivind Stensrud, og jeg sender en PM slik at vi får kontakt melleom deg og dem.

Da er det bare å avslutte for denne gang og ønske velkommen tilbake til ny fisketelling i 2017, med disse bevingede ord fra Daniel B

 

Et takkel til glede,

et takkel til vrede

sypiken, småseien, flyndra og ulka tilstede.

 

og litt om sponsorene

Ølgylt : Administrerer dette kun for morro skyld, jeg tjener ingenting annet enn glede på dette.

Campelen på Bryggen (i Bergen) : Campelen er en liten, men uhyre veldrevet fiskesjappe, med en enorm kunnskapsbase, og det utstyret de ikke har inne kan de skaffe, og er et samlingssted for fiskere fra hele verden. Jeg anbefaler alle som er i nærheten å stikke innom for en hyggelig og inspirerende stund.

 

Attraqua : Norsk firma som produserer kunstig agn og attraktorer basert på forskning, og ikke benytter billige snarveier. Har allerede utviklet flere produkter som dokumenterbart gir bedre resultat. Som prøvefisker for dem har jeg fått teste prototyper og ferdige produkt og kan anbefale disse på det sterkeste.

Spice Torsk, luktstoff som drysses på agn, sluker, kroker eller hva det måtte være, og er effektivt som fy. For eksempel kan man ta litt ull eller agnstrikk på en krok og drysse på, og det fisker effektivt, best resultat blir det med å drysse på makrell dog, og mange ganger har jeg totalt utfisket de andre som bruker identisk tackel og agn men ikke spice.

Spice Røye og Røyeagn. Det er direkte overraskende hvor effektivt dette er. Aller best resultat får du med å ta spice på røyeblink, og kombinere røyeagnet med en maggot. Men snart kan du droppe maggoten og, når de har fått forske litt til.

Sjøagn. Er ikke ferdig utviklet, men når det er det kommer du aldri mere trenge å ta med illeluktende rekeposer på tur. Genialt enkelt og effektivt til mikrofiske og bryggefiske, og har potensiale til å etterhvert gjøre makrellen overflødig og.

(Jeg regner med de andre produktene holder samme kvalitet, men det har jeg ikke fått testet skikkelig ennå.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, erik skrev:

Good stuff.

Siden jeg aldri kommer i nærheten av 1000 fisk i løpet av et år ved mindre jeg slår over på å meite mort eller dorge makrell på hver fisketur, hopper jeg av i 2017. Men cudos for arrangementet!

Det var vel en fyr i Asker Sportsfiskere som tok 1002 abbor på en dags isfiske en gang på 90' tallet .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.