Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første fangst?


Gjeddekenneth
 Share

Recommended Posts

Gratulerer med morsom fangst! Eneste fisken jeg har sett som kniper igjen øynene når man tar ut kroken, man får reint dårlig samvittighet :)

Synes også at det så litt rart ut med vekta, kan det vær at vekta di står innstillt på Ib?

Jeg ser det relativt ofte på hågjel også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja beklager det, vekta sto innstilt på ib, ca. 700 g blir det da. Kjekt å høre at det er sjelden kost her på Vestlandet. Gøy med Bergnebb, leppefisker generelt kan dra bra!

Ingen ting å beklage, du er ikke den første og helt sikkert ikke den siste som går på den der :).

Forøvrig er ikke Småflekka en vanlig fangst uansett hvor i Norge du befinner deg (finnes flere av de på østlandet men også en skjelden fangst her) så den kan du være svært fornøyd med om du har tenkt å satse litt på artsfiske fremover...

M:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Maritim. Gøy å høre at det er sjelden fangst, aldri fått den før. Veldig fornøyd, må prøve å satse litt på artsfiske fremover da :)

Kan love deg at det ikke er noe du får hver dag. Vi er en god håndfull her i Bergen som fisker mye etter den uten å få den. Jeg har fisket etter den siden 2012....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love deg at det ikke er noe du får hver dag. Vi er en god håndfull her i Bergen som fisker mye etter den uten å få den. Jeg har fisket etter den siden 2012....

Nei det tror jeg på, forventet ikke å se den fisken da det bet på kroken. Men det er jo gøy når det i tillegg er årets første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.