Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Speedmaster Boat Slim 30-50 lb selges


BanJon
 Share

Recommended Posts

Shimano Speedmaster AX Boat Slim 30-50lb
kr2,600

Vurderer å selge 1 stk Shimano Speedmaster AX Boat Slim 30-50lb, så sant jeg får tilslag på satt pris. Denne stangen er brukt kun to ganger (en gang etter hvitskate og en gang etter storsei + lange, for de som vil vite det) og fremstår derfor som ny. Har sikkert en liten viff av agn i skumgummien, om man trykker nesen ned i det og drar godt inn. Jeg selger den utelukkende pga at jeg syns buttenden blir for kort for mitt bruk; det funker mye bedre for meg å fortsette med Daiwa Z-Boat 30lb stanga jeg har fra før.

Ellers syns jeg Speedmasteren var fin å kjøre fisk på; god nappindikasjon på dypere vann (200 meter og nedover), nokså rask aksjon i toppen til å være denne type stang syns jeg, og vil nok gi sitt beste om man ikke topper 650 g. søkke når man bikker 300 meter + dybder. Da blir tuppen litt for veik og man mister litt av piffen ved tilslag - samt at det blir en del bevegelse i tuppen om man fisker i grovere sjø med dønninger osv.

Veil. pris ny er vel etter hva jeg husker 3499,- på 30-50 lb modellen. Kryssbutt i gummi (vær obs på det dere som liker kryssbutt i metall). 229 cm ved full lengde, 163 cm delt. 327 g. egenvekt, med andre ord svært lett og behagelig.

Ved interesse, send meg en PM eller svar direkte i denne tråden. Pruting er uaktuelt på en så ny stang, da beholder jeg den heller i sortimentet. Ved eventuell sending så blir den svært godt polstret i bobleplast og sendes i papprør. Til sammenligning så sender de fleste forhandlere ikke stenger pakket i noe form for beskyttelse, kun løse i altfor store papplengder. Så den skal nok komme trygt frem til eventuell ny eier. Kjøper betaler frakt.

Endret av BanJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.