Gå til innhold
Fiskersiden

Sliping av isbor


Torkha
 Share

Recommended Posts

Her sitter nok ikke jeg på den hele og fulle sannhet, men sliping av isbor er ikke enkelt i det heletatt og sist jeg trengte å få dette gjort ble det til at jeg byttet krone. Mulig du kan finne en plass som tar din gamle sløve krone som innbytte, men ikke vær helt sikker på det. Jeg fikk tak i min krone på Villmark og Fritidseffekter i Larvik. Dette var til UR rantanen 205 for borring etter gjedde samt drap av folk i dårlig form på tjukk is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei, dere der ute

er det noen som vet hvor jeg kan få slipt opp mitt isbor, eventuelt byttet krone

Helst i telemark, men må man så må man

Nå er det jo etter sesong, men vil du ha det gjort skikkelig så sender du inn kronen din til Jan Leirud (Leirud Fiske og Fritid). Det er kun via han at jeg lar noen håndtere kronen på mitt UR-bor. Da får du enten en krone som er ferdig slipt opp fra før, eller du får din krone slipt. Dette blir gjort av en kar som virkelig vet hva han holder på med. Jeg vet ikke hvor mange fadeser innen jeg-tenkte-slipe-knivene/krona-selv jeg har hatt innom butikken til nå, men det er en god mengde folk. Når de har ødelagt knivene/krona så hører de på meg når jeg sier at neste gang så kontakter de Leirud istedenfor å prøve selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.