Gå til innhold
Fiskersiden

Rogaland fiske ?


Sinde
 Share

Recommended Posts

æ e en kar fra Finnmark som har flytta ned til en liten bygd som heter Vikeså i bjerkreim kommune.
e ikke så kjent i nærområdan når det gjelder fisking. også lurte æ på om noen som e litt kjent i nærområdet som evt har noen fine vann og anbefale i område æ kunne teste ut? :) har ikke bil så kommer mæ ikke så alt får langt heller.

fikk den her fine 975g ørreten 15-20 min med gåing fra huset æ bor i. 
å det va sikkert lotto æ vant i sia det vanne æ va på e kjent får sine småe -100g fisk.

post-32095-0-89685800-1463838145.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei

Eg er òg nokså ny her i området (Dalane/Egersund). Lurer på om kanskje nokon her inne har eit par gode tips angåande kystfiske og/eller aurefiske i ferskvatn på lager.
Har hittil fiska etter sei/lyr ifrå moloen på Lædre og klippene på Stapnes. Resultata har vore nokolunde tilfredsstillande så langt. Har rettnok ikkje fått nokon store fiskar, men det var i det minste eit par fine lyrar og til og med 2 torskar - ein av desse var ein fin raud tangtorsk :)
20160508_183758_1.jpg

Dessutan prøvde eg å få aurar i ferskvatn (Sauatjørna og Kjervallstjørna). Det ser ut til at ein får fisk kvar einaste gong der oppe, men det har hittil berre vore småe aurar (maks 25 cm og mindre...) eg har fått. Det er truleg ikkje så lett å få litt større eksemplar her...

Det hadde vore kjekt å dra ut saman med nokon andre ein gong. Kanskje finst det jo nokon ifrå Sør-Rogaland som har lyst til å ta med seg ein på fisketur som ikkje er godt kjent med nærområdet enno.

Dei siste åra har eg sysla ein del med gjørsfiske i heimlandet mitt. Flytta til Norge for 5 månadar sidan og bur/jobbar i Egersund.

Finst det eigentleg ikkje ein sportsfiskarklubb eller noko sånt her? Fann ingenting via Google...
Det hadde vore fint å komme i kontakt med andre fritidsfiskarar på denne måten :)

PS! Eg er også opptatt av å prøve å fiske etter flatfisk med agn (reker, makrellstykke??) ifrå stranda. Viss det er nokon her som er villig til å røpe ein god plass (og ein god metode), berre sei ifrå ;)

@Sinde: Har du vore på aurefiske igjen i mellomtida? Fiskar du på Svelavatnet? Kan dette anbefalast?

Mvh
Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Den 2.7.2016 at 13.13, SeaBreeze skrev:

Hei

Eg er òg nokså ny her i området (Dalane/Egersund). Lurer på om kanskje nokon her inne har eit par gode tips angåande kystfiske og/eller aurefiske i ferskvatn på lager.
Har hittil fiska etter sei/lyr ifrå moloen på Lædre og klippene på Stapnes. Resultata har vore nokolunde tilfredsstillande så langt. Har rettnok ikkje fått nokon store fiskar, men det var i det minste eit par fine lyrar og til og med 2 torskar - ein av desse var ein fin raud tangtorsk :)
20160508_183758_1.jpg

Dessutan prøvde eg å få aurar i ferskvatn (Sauatjørna og Kjervallstjørna). Det ser ut til at ein får fisk kvar einaste gong der oppe, men det har hittil berre vore småe aurar (maks 25 cm og mindre...) eg har fått. Det er truleg ikkje så lett å få litt større eksemplar her...

Det hadde vore kjekt å dra ut saman med nokon andre ein gong. Kanskje finst det jo nokon ifrå Sør-Rogaland som har lyst til å ta med seg ein på fisketur som ikkje er godt kjent med nærområdet enno.

Dei siste åra har eg sysla ein del med gjørsfiske i heimlandet mitt. Flytta til Norge for 5 månadar sidan og bur/jobbar i Egersund.

Finst det eigentleg ikkje ein sportsfiskarklubb eller noko sånt her? Fann ingenting via Google...
Det hadde vore fint å komme i kontakt med andre fritidsfiskarar på denne måten :)

PS! Eg er også opptatt av å prøve å fiske etter flatfisk med agn (reker, makrellstykke??) ifrå stranda. Viss det er nokon her som er villig til å røpe ein god plass (og ein god metode), berre sei ifrå ;)

@Sinde: Har du vore på aurefiske igjen i mellomtida? Fiskar du på Svelavatnet? Kan dette anbefalast?

Mvh
Jens

har vært lite å fiska ørret i det siste dessverre.. 
svelavatnet tilhører Bjerkreims elva å det går laks videre oppigjennom så du trenger fiskekort ( sone 3 ) . Har ikke hørt at dem har fådd noe stor ørret der.

har bare fiska laks i nu som sesongen enda e god :) fådd 2 stk på en helg 6.4 og 3,1kg, så æ ble litt bitt av laksefisken da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Jeg har fisket en del i Bjerkreimsheiene med utgangspunkt fra Stavtjørn de siste to årene. Svært overrasket over kvaliteten på fisken i flere av vannene der oppe. Det har blitt og fortsatt blir kalket og satt ut fisk noen plasser, men det er ikke sikkert det er de største og kultiverte vannene som huser den største fisken... Med fisk menes det ørret. God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.