Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøfiske fra land på Fosen


JørgenKH
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Virker som det har våknet til bra med fisk rundt i Bjugn også .  jeg har observert en god del sei ( 2-4kg) som er helt oppe i overflata å beiter mot kveld/skumring forrige uke.

Tok også en kveite på 11kg sist jeg var ute med fiskestanga fra båt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Den 18.4.2017 at 10.29, hopingen skrev:

Virker som det har våknet til bra med fisk rundt i Bjugn også .  jeg har observert en god del sei ( 2-4kg) som er helt oppe i overflata å beiter mot kveld/skumring forrige uke.

Tok også en kveite på 11kg sist jeg var ute med fiskestanga fra båt :-)

Hei! Har leita etter kveite rundt fosenområdet i lang tid uten suksess. Fisker med stang. Har du noen tips om steder rundt Austrått/Brekstad? Der det er mulig og få kveite fra land eller båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Stokkøya og Linesøya for første gang forrige uke for å prøve fiskelykken. 

Det var nesten ikke napp å få i løpet av 7-8 timer med fiske, og jeg forsøkte å fiske flere plasser på begge øyene. Hadde trodd det skulle være mulig å få noe fisk der "ute". Mange fine fiskeplasser iallefall. Fisket mesteparten av tiden på stigende sjø, som i de fleste tilfeller gir mer fisk etter mitt syn. 

Bor selv i nærheten av Trondheim og fisker regelmessig i Trondheimsfjorden. Får napp og fisk omtrent hver gang her.

Har også fisket en del ved Agdenes i år, og der er det mye fisk å få. Kunne sikkert tatt med hjem 10-20 fisk hver gang hvis jeg tok vare på all fisken jeg får. Det er nesten umulig å ikke få fiske der. 

 

Men det var fint på Stokkøya da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.7.2019 at 19.20, BårdogLars skrev:

Hei! Har leita etter kveite rundt fosenområdet i lang tid uten suksess. Fisker med stang. Har du noen tips om steder rundt Austrått/Brekstad? Der det er mulig og få kveite fra land eller båt?

Hei 

Nå har jeg ikke gått målrettet etter kveita her, men her er 2 plasser jeg har fått et par. 

https://kart.gulesider.no/m/MjWQw

Mvh Torstein 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.