Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som har fat rap?


RLN
 Share

Recommended Posts

Cheerio!

Fattern mista favortittwobbleren sin og den er selvsagt gått ut av produksjon for flere år siden.... :/ Er det noen som har en fat rap å selge (med skranglekuler)? Helst i 7cm og fargen GFR (tror jeg - han er fargeblind og har selvsagt ikke bilde av den.....). I værste fall kan jeg alltids få lakket den om hvis det skulle vise seg å være feil. Jeg har èn- 1- fat rap selv i 7 cm, men den har ikke skranglekuler og er i feil farger. Noen som har lyst til å gjøre fattern glad og kan selge meg en slik? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket rundt på ebay, men det er et helvetes virvar med shallow runners, deep runners, samt med og uten skranglekuler :P

De du lenket til var dessverre også shallow runners :(

Derfor jeg tenkte det var lettere å se om det var noen her som kanskje hadde en å selge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk godtfolk!

Jeg gir ikke opp jakten, men nå mener fattern at den var helt rød (ikke orange). :rolleyes:. Så da er det en fat rap, rød, 7cm jeg ser etter. :)

Håper fortsatt det er noen som har den her og som er villig til å avse den for en grei penge :) Å få oversendt en fra uniten med fraktkostnader ++ vet jeg ikke helt om er verdt bryet. I tillegg er det mange der som ikke vil sende utenlands bare for å gjøre det hele enda litt kjekkere. Men jeg gir ikke opp! :D

Edit: de med skranglekuler er de som er laget i plast, ikke balsa. 

Endret av RLN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en fin og rød en på ebay, men jeg er ikke helt rå på budgivningen og tenkte jeg skulle være lur og vente til siste sekund.... Da kom var det selvsagt en som hadde lagt inn automatisk "høyeste bud" på 30 cent mer enn budet jeg la inn >_<

Så jeg får gjenta meg selv litt; noen som har? Setter stor pris på om noen skulle oppdage en nederst i slukskrinet sitt som de ikke bruker :)

 

Endret av RLN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.