Gå til innhold
Fiskersiden

Prey leader


Audiosan
 Share

Recommended Posts

Jeg kjøpte en rull Prey leader 0.80 i dag og prøvde som fortom. Og snakk om skuffelse. Dette var av type myk som skal ha fantastisk knutestyrke. jaggu sa jeg smør. Jeg dro av 5-6 meter med 0.56 berkley fortom som jeg hadde på Prey winder snella. Knytet en standar Albright knute rundt prey leaderen og dro til etter fukting. POFF. dro den rett av. Prøvde igjen med samme resultat. POFF. Og igjen og igjen. Hver eneste gang. Knuten tok kveld på ca 2 kg hver eneste gang. Jaggu sa jeg utrolig knutestyrke. enden på visa var at jeg knytet en ny runde med 0.56 berkley. og den satt såklart med engang. konklusjon vedrørende prey leader. kast dritten. eventeuelt tenn på den. ikke engang bruk den til ørretfiske. Sansynligvis ville den røket selv på enkel pilking uten fisk i andre enden. verdiløst.

I samme slengen vil jeg si at jeg har prøvd mye forskjellig fra berkley med meget gode resultat. anbefales sterkt. prey leader derimot, det bør styres langt unna.

Nå i ettertid har jeg fått testet litt mer. og når det kommer til slukknute, så er dette snøret ufattelig godt :) men som Albright knute er det mildt sagt udugelig :)

Endret av Audiosan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.