Gå til innhold
Fiskersiden

Ørret


Kelle82
 Share

Recommended Posts

@Kelle82

hei

Sluttet å fiske i hallandsvannet i 2006 da de sluttet med utsetting av regnbueørret. Har du fisket der i år?  Regnbueørreten er vel mest sannsynlig vekke, men det skal være noe brunørret i vannet. I de årene jeg har fisket der har jeg bare fått 2 brunørret.

Hvis du har fisket der iår eller ifjor er det ørret eller gjedde du har fisket etter??

Har du fått mye ørret? (evt. regnbueørret?)

Hvis du får mye ørret i hallandsvannet er det mulig jeg vil prøve vannet igjen. Jeg fisket med agn, flue og sluk, men det var kun på sluk jeg fikk brunørret.

du sier du har hatt god fangst i hallandsvannet regner med du fisker etter ørret, men siden vannet huser lite ørret(ut ifra erfaring og samtale med grunneier) vet du om de har begynt å sette ut brunørret?

Når det gjelder ølvannet mener jeg fiskekortet du kjøper for hallansvannet og nesvannet skal og gjelde for ølvannet.  Du kan evt kontakte grunneier Arnfinn halland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Regnbueørret. Fisker for det meste i Nesvatnet med veldig god uttelling, bruker møresilda ltd 6g. Har ikke fått noe på flue eller agn men har heller ikke prøvd så mye av dette. Tror nok det er tomt for regnbueørret i hallandsvannet vist ikke det ligger et par store på lur. Har aldri fått noe brunørret der men gjedde er det nok av, hadde vært greit om de begynte å sette ut brunørret men det kommer vel med tiden. Har nettopp kjøpt hytte på manger så mye fiske i vannene rundt i radøy kommune blir det nok, skal prøve å kontakte Arnfinn for å høre om fiske angående ølvatnet. Fikk tips om dette vannet av en lokal på manger kai som sa det gikk mye ørret der mellom 400-900g, kanskje vi også har rettigheter til vannet siden hytten ligger i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.