Gå til innhold
Fiskersiden

Hva heter fisken?


Titanic
 Share

Recommended Posts

38 minutter siden, Titanic skrev:

Denne er ikke så vanskelig, men klarer dere å gjette hva slags fisk dette er? Jeg har fasiten selv, så det er bare å kommentere.

Sik.jpg

Er du klar over på i hvilke fora du spør slik ??? Det er ikke Fiskeribladet for å si det mildt ...

 

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Martin Lopez skrev:

Er du klar over på i hvilke fora du spør slik ??? Det er ikke Fiskeribladet for å si det mildt ...

 

OK. Men fasiten jeg har er bare en fyrs mening. Vet egentlig ikke helt hva det er, men jeg kunne formulert setningen min bedre der, men sånn ble det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så skarpe i kantene vi skulle være her da? SIKelig skarpe. ;)

 

Bildet viser en sik ja. Forøvrig en art jeg ikke har på listen selv, tross at jeg er østlending og har (is)fisket etter den flere ganger. Derfor er jeg enig med Ølgylt i at den er på linje med slimål...

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da vet jeg at det er en sik. Hadde en mistanke. Jeg er enig i at sik-fiske er vanskelig. Jeg fant ut at det er lettere å bruke en liten mormyrska når man skal ha en sik. Man bør også drive med kikkhullfiske for å ta den. Den der tok jeg i Sverige, så jeg kan ikke si at jeg har tatt sik i Norge. Den siken var på en kilo, og de som var rundt meg ble missunderlig over siken, men vi siktet etter røye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.