Gå til innhold
Fiskersiden

Fin tur i Stjørnfjorden


hopingen
 Share

Recommended Posts

Hei å hopp her kjæm ein liten fangstrapport fra Stjørnfjorden i går 

Hadd på forhånd av tur'n snakka om å prøv å finn sild , lysing , skater og øyepål eller kolmule 

Begynt me å fesk agn å dorga da etter makrell. Etter et 5min  fant vi et stort flak på 14m inne i Brekstadbukta som vist sæ å værra sild ;)   vi itj venta å finn silda heilt innpå der , men da hadd vi no plutseli både sild å makrell som agn :lol:

 

Tur'n gjekk da videre mot ein brattkant ved Vestvika på Rissasia ætter Kolmule /øyepål. Det va foill klaff da den her satt på første nedslæppe :DSnapchat-3224257249435317473.jpg

Nr 72.  Kolmule 

Ætter å ha drivd ut på dypet uten å få nå meir napp på småkroka eil heilsilda bror min hadd på slep langs bunn fant vi ut at vi skoil fløtt oss lenger inn imot Stjørnfjorden 

 

Fant oss ein brattkant vi villa prøv å d kom kjapt opp Lyr og små Langer , men ætterkvart som vi dreiv ut mot djupar vann så vart d my fesk å sjå på loddet like over bunn 

Brorsan som fortsatt kjørte et slep med heil sild drog opp ca der fesken sto på loddet å d small d t på stanga etter et par min :thumbsup:  

Specimen Lysing. Veid den t 8 kg ætter bløggingSnapchat-2567724507760522098.jpg

DSC_1670.JPGSatt kjapt på heil makrell på slep sjøl å , d vart ein lysing på 7,1 kg på mæ + ein t på brorsan på 5 kg DSC_1668.JPGDSC_1663.JPG

Tydeli at d va my Lysing på den plassen i går hvertfall , men da hadd vi meir ein nok fesk å gjør opp så vi satt kursen heimover igjæn 

Sjer fram t å prøv meir plassa innover Stjørnfjorden framover :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.