Gå til innhold
Fiskersiden

Anbefalinger av Softbaits til dropshot


Eskrimador
 Share

Recommended Posts

Heisann,  noen som kan komme med noen anbefalinger  av fine Softbaits til dropshot fiske.  Tenkte jeg skulle gi det ett forsøk etter nok en blankotur :)  

Hovedsakelig tenkt til Abborfiske.   Men går mye annet morsomt i vannet,  så om det er ett alternativ til gjørs/ørret,  så er det ikke feil heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.9.2016 at 18.22, Eskrimador skrev:

Heisann,  noen som kan komme med noen anbefalinger  av fine Softbaits til dropshot fiske.  Tenkte jeg skulle gi det ett forsøk etter nok en blankotur :)  

Hovedsakelig tenkt til Abborfiske.   Men går mye annet morsomt i vannet,  så om det er ett alternativ til gjørs/ørret,  så er det ikke feil heller. 

Hei hva slags jigg brukte du ? 

Hva med riktig knute så agnet står rett ut ? :)

Får jo jigg fisker med refleks/flyteplate som får fisken til å stå rett ut om du bruker riktig krok/knute..   

 

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

savagegear har noen bra f.eks: dropshot minnow, dying minnow og sandeel slug. siste er et het tips hvis skal fiske i saltvann. tror de fleste fisk i sjøen digger å spise små tobiseller så går det fint an sette en soft 4play sidelengs på kroken og få en ganske så syk gange.

westin har et softbait som har en havfrue- lignende hale den tror jeg kan være het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.