Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som vet om diss fremdeles er å få tak i ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

Formene ble dessverre gjort om til spiker for nesten ti år siden. Det er Flamingo kastewobler fra tidligere Jensen fabrikk i Danmark ( overtatt av Sølvkroken) , med mindre bildet viser kopier eller etterlikninger. Produktet ble aldri sukse på markedet , hverken i Danmark eller i Norden...Det var ikke med i sortimentet så lenge jeg jobbet på Sølvkroken fra 96 til 2007...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Martin Lopez skrev:

Formene ble dessverre gjort om til spiker for nesten ti år siden. Det er Flamingo kastewobler fra tidligere Jensen fabrikk i Danmark ( overtatt av Sølvkroken) , med mindre bildet viser kopier eller etterlikninger. Produktet ble aldri sukse på markedet , hverken i Danmark eller i Norden...Det var ikke med i sortimentet så lenge jeg jobbet på Sølvkroken fra 96 til 2007...

Super fine på grunt vann å rolig gange. Om jeg ikke husker feil var det en sølv/glitrende stripe under. Kjempe fine i mine øyne å syne dem ikke er å få tak i lenger. Takk for svar ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.