Gå til innhold
Fiskersiden

blogz
 Share

Recommended Posts

Her er nå jeg, en liten gul mann som ble pakket ut av esken  min for noen år siden. Jeg er 10cm lang og ca 12mm tykk.

Mange vil vel si jeg er mest populær hos de yngere jentene på grunn av  min livlige personlighet, men det har vel også hendt at guttene også kan falle for meg hvis jeg er ute å svinser med halen.Jeg er av typen som liker å være knytt fast når vi holder på med 4play. Denne historien handler om dengangen jeg var ute en nydelig frisk høstdag og ble overfalt av ei dame langt utenfor min vektklasse. Jeg var på det valige utestedet hvor jeg hadde møtt mange søte figurer tidligere, til og med gothere/pønkere med allskens ville fantasier og kjønnssituasjoner. Denne dagen var som vanlig litt seig da jeg ikke helt hadde troa på megselv. Den første jenta jeg møtte var litt intessert, men så fort vi skulle danse ble hun blyg og forsvant ut av mitt liv like fortsom hun kom inn. Det gikk en stund og min tillit til meg selv var stadig synkende helt til en herlig dame med grønn og gullglittrende tettsittende kjole kom og tok meg hardt over krokskaftet og begynte å danse. Hun dro meg ut mot den mørke bakgata og jeg forsto virkelig ikke hvor alvorlig mye rot jeg hadde kommet borti nå. Hun var sikkert 5 ganger så gammel som meg og var meget solid bygd. Hun hadde store men stramme bryst(finner)er og en fantastisk rumpe med baller så store som medisinballer. Og hun var sterk!!. Ute i  mørket der tok hun meg i munnen. Dette var noe helt annet enn det jeg hadde følt tidligere. Hun hadde åpenbart gjort dette med suksess mange ganger tidligere. Hvordan tunge og lepper hånterte krokskaftet mitt gjorde meg helt myk både her og der. Heldigvis hold jeg fokus og greide å holde skaftet ved like, men hun ble så vill å gal at ved ett punkt i akten ristet hun på hode og fik laget en rift i kroppen min hvorpå jeg rykte til og før vi viste ordet av det jeg dypt inne i gatten hennes. Hun gapte å gispet etter surstoff og ble om mulig enda villere enn før. Jeg ble dratt ut på mye dypere vann enn jeg noen gang trodde jeg skulle ende opp på. Det som hadde begynt deilig ble nå langt mer nervøst og jeg begynte å merke at skaftet ikke tålte en slik vanvittig belastning. Men hun ville ikke la meg gå heller. Jeg fikk en følelse av at hun hadde stått der lenge og lekt med tanken på å ta meg hardt og brutalt å gjøre med meg som hun ville. Hun hadde sett alle disse smådamene og herrene få seg litt hver kveld i hele sommer og nå var det hennes tur. Det hele trakk ut og varte i mer en 15 minutter noe som er svært uvanlig for min del. Men det endte heldigvis med at vi endte opp i den våte og slimete veienettposen tett omslynget til vi fikk hvilt ut og så reiste hvert til vårt. Men om jeg får se henne igjen... eller om jeg vil se henne igjen vet jeg ikke. Jeg følte meg brukt men på en god måte... vi får se. Kanskje neste høst ;)

10+ 216.jpg

Endret av blogz
Lagt til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.