Gå til innhold
Fiskersiden

Import fra USA


MacMT
 Share

Recommended Posts

Når du handler på ebay, så kan du huke av søkevalget "free shipping". I praksis ender du da med asiatiske selgere og kopiprodukter.

Jeg handlet litt fra Optimum her om dagen selv, porto ble 17 USD så du passerer fort MVA-grensen:

http://teamcolibri.blogspot.no/2016/11/optimum-baits.html

Men jeg gjør motsatt av deg. :) Dvs på ebay med free shipping handler jeg småtteri så jeg holder meg unna MVA. Når jeg handler fra nettbutikker med frakt, kliner jeg til så frakten blir en liten del av totalen. Da handler det for meg mer om å få tak i ting jeg ikke får i Norge, enn å spare penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite free shipping fra USA dessverre.. Og det er stort sett der mye av tingene jeg er på jakt etter. (noe selges nedover i Europa).

Optimum er interessant, men i utgangspunktet ikke på jakt etter shads (da dette til en viss grad finnes i Norge) :)

Får se om jeg smeller til meg en bestilling på Tackle Warehouse eller Bass Pro Shop etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mange som anbefaler å opprette jetcarrier. Når disse amerikanske sidene kjører kampanje med frifrakt. Så sparer du litt ved å bruke jetcarrier. Hørt bare at en må planlegge litt, kan ta litt tid å få det tilsendt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.