Gå til innhold
Fiskersiden

Kastewobler går opp ned i vatnet


fiskebaronen
 Share

Recommended Posts

På Grand Canaria kom eg over ein wobler eg syns såg veldig spanande ut. Den var 31g og 8cm. Planen var å kaste den langt på jakt etter stor ørret. 

http://distrimarsl.es/en/spinning/230-triplex-magic-pez-artificial.html?live_configurator_token=825b4746892bd70af4566ca3aae9e47e&id_employee=1&id_shop=1

På pakninga står det Takajima Triplex Magic lure. Eg finner wobbleren kun ein plass på nettet (sjå link), og merket Takajima finn eg ikkje i det heile tatt. Kanskje eg må skrive det med japanske teikn for å finne det?

 

Wobleren kasta veldig langt akkurat slik eg hadde håpa på. Problemet med den var at den gjekk opp ned. Når eg drog den raskt inn gjekk den opp i overflata. Gangen var med store utslag og ikkje normal "rapalagange" slik ein skulle forvente med ein slik wobler. Når eg senka den ned og sveiva den sakte inn fungerte den på eit vis, men gjekk framleis opp ned. Når eg lot den synke lenge og sveiva alt eg kunne kom den berre opp til overflata. Eg prøve to forskjellege og det var heilt likt med begge.

 

Er det meininga at den skal vere opp ned? Er det noko eg kan gjere for at den skal svømme rett veg? Er det nokon som finn ut noko meir om denne wobleren på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tegn på noe billig drit som du bare burde holde deg langt unna. Ikke kast bort noe mer tid eller penger på dette produktet. Jeg kjøper selv mye dyrt og billig utstyr å noe av det jeg har handlet på Ebay beveger seg som du sier nå. Enten opp ned,sidelengs eller uten gange. Billig produsenter har ikke penger/tid til å teste ut alle sine produkter. Så kommer man også over billige bra wobblere som beveger seg usedvanlig pent i vannet. 

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cannonbang skrev:

Hei

Ikke se så mørkt på det. Årsaken er sannsynligvis at wobbleren har overvekt i ryggen i stedet for i buken som er vanlig. Men dette kan du snu til din fordel. Uvanlig gange=skadet byttefisk=storfisk som trigges til hugg

Ja og nei jeg ville satsa pengene mine på noe annet. Om det var/er så effektivt ville vel alle produsenter laget sine sluker/wobblere til å ha feil gange da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns at gangen ikkje var så aller verst .Det kan godt hende den kan lokke til seg storørret. Eg vil utvilsomt forsøke den i storørretenvatna mine. Den kostar 12 euro ordinært. Om dette er ein reell pris er det ikkje akkurat ein billigwobler. 

 

Forstod ikkje heilt kvifor Potemkin meinte at den verkar som den skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.