Gå til innhold
Fiskersiden

Nå kommer sprengkulda


Trond
 Share

Recommended Posts

Nå kommer sprengkulda i Nord-Trøndelag, ihvertfall ifølge TrønderAvisa.

Får krysse fingrene og håpe at isen legger seg på Beitstadfjorden, håkjerringfiske fra isen er det vel ikke mange som har prøvd i Norge. :angry2:

http://www.tronderavisa.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/898550227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jaggu hadde isen begynt å legge seg på Beitstadfjorden, bildet er tatt mellom Venneshamna og Framverran.

Bildet er fra MMSbloggen.

00028_00028.jpeg

Jeg ser at Du jobber stadigt mot nye PB!! Den burde visst faa foerste side i de Troenderske avisene!! :)

Det syns jeg hadde vært fortjent også hvis vi hadde klart det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. :)

Hadde vært fett å prøvd, stedet der Nordtvedt tok rekordkjerringa er ikke mer enn et par kilometer fra land, så det er ikke helt usannsynlig at det legger seg gangbar is der.

Forresten så er store deler av Verrasundet islagt også, men den så tynn ut. Massa folk på isen i Verrabotn, men skandaløst dårlig resultat for min del. Glemte igjen kaffen hjemme gjorde jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helligbrøde!

Enig, men jeg oppdaget det først ETTER at jeg hadde kledd på meg flytedressen, strevd meg ut på isen, borra hull, knytt på tackler, agnet og satt ut stengene. Hadde jeg oppdaget det FØR alt dette så hadde jeg kjørt hjem igjen. Men da hadde det ikke blitt øyepålpers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Hørte rykter om den fangsten tidligere og det ser faktisk enda råere ut enn det jeg så for meg. Nydelig fisk og kult med bilder av stangfleksing! :angry:

Enig, men jeg oppdaget det først ETTER at jeg hadde kledd på meg flytedressen, strevd meg ut på isen, borra hull, knytt på tackler, agnet og satt ut stengene. Hadde jeg oppdaget det FØR alt dette så hadde jeg kjørt hjem igjen. Men da hadde det ikke blitt øyepålpers.

Litt tynn unnskyldning men ok da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.