Gå til innhold
Fiskersiden

Håkjerring runde 2 i Trondheimsfjorden.


Gotland
 Share

Recommended Posts

Årets 11 dager i Trondheimsfjorden har pregets av mye vind, strøm og nedbør som ikke har gjort det enkelt for oss. Det var till tider vind opp i stormstyrke men vi fikk till ett brukbart resultat likevel synes jeg. mag har jo beskrevet d første 6 dagene fint i sin rapport.

D siste 5 dagene var også vanskelige men når vi fick fine forhold siste dagen så fikk vi to haier på 407 og 325kg. Dagen før ble det ein fin breiflabb på 20,5kg. Siste gruppa bestod av fire svensker.

108548_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/43716/108548.jpg

108549_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/43716/108549.jpg

108550_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/43716/108550.jpg

Med dette så tar Frederic og M/S Gotland ein velfortjent ferie.

Ikke umulig att det dukker opp ein rapport ellere to i tia frem mot jul men det blir ikke med d første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Sverre is a good man. Without him I`ll probably went bankrupcy. But I have offered him a discount card like the ones you get when you buy pizza every 10th. for free. So I dont consider myself so cruel either.

Vilmas juletorsk kan vi jo prøve og mørke litt så det ikke blir for mye mas og oppstyr i høstmørkret. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Sverre is a good man. Without him I`ll probably went bankrupcy. But I have offered him a discount card like the ones you get when you buy pizza every 10th. for free. So I dont consider myself so cruel either.

Yeah but he does science... you sure he can afford the first 10 trips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker bare å kommentere at denne tråden gikk strålende helt til det kom en brainfart fra Oz.

EDIT: Frederic, er ikke plasmaskjermen din oppkalt etter meg, og det persiske teppet etter Lars?

Endret av SMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah but he does science... you sure he can afford the first 10 trips?

Who do you think pays for his science... Its just like when you get taxmoney back in the end of the year. :thumbsup:

Jeg ønsker bare å kommentere at denne tråden gikk strålende helt til det kom en brainfart fra Oz.

EDIT: Frederic, er ikke plasmaskjermen din oppkalt etter meg, og det persiske teppet etter Lars?

Her bruker vi bilderør fortsatt men lurte på og navngi d nye Stellane mine etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dette så tar Frederic og M/S Gotland ein velfortjent ferie.

Ikke umulig att det dukker opp ein rapport ellere to i tia frem mot jul men det blir ikke med d første :dribble:

Spent på hvordan det går i New England ja, men er også klar over at mye skal klaffe, og at det ikke akkurat er noen walkover. Men lykke til over there.

5. nov spiller vi i Worcester, MA om du er i området da og været er håpløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.