Takk for det! Ja, den ble faktisk med hjem. Jeg har spist tykkleppet multe i utlandet for over 10 år siden, og det er ikke sikkert muligheten til å spise norsk multe kommer igjen med det første, så den ble middag. Helt knall mat, og ligner vel mest på havabbor av de andre artene vi har i Norge om jeg skal sammenligne med noe.
Hvitt brød er sikkert det beste, men vi må ikke gjøre det for lett for oss selv her altså.
Den ultimate utfordringen vil jo være å ta en multe, på en multe.
Spøk til side, gratulerer med fangsten. Har aldri sett multe i norske farvann. Ble den med hjem på middagsbordet?