Jump to content
Fiskersiden

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/10/2025 in all areas

  1. Takk for det! Ja, den ble faktisk med hjem. Jeg har spist tykkleppet multe i utlandet for over 10 år siden, og det er ikke sikkert muligheten til å spise norsk multe kommer igjen med det første, så den ble middag. Helt knall mat, og ligner vel mest på havabbor av de andre artene vi har i Norge om jeg skal sammenligne med noe.
    1 point
  2. Hvitt brød er sikkert det beste, men vi må ikke gjøre det for lett for oss selv her altså. Den ultimate utfordringen vil jo være å ta en multe, på en multe. Spøk til side, gratulerer med fangsten. Har aldri sett multe i norske farvann. Ble den med hjem på middagsbordet?
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.