Jump to content
Fiskersiden

Remy

Members
  • Posts

    10,037
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Status Updates posted by Remy

  1. laks, tenker på laks

    1. veg

      veg

      du er ikke alene gitt

  2. "Jäg vila vara så alternativ som overhodet møjlig" hahaha kjør på!

  3. Tsamina mina eh eh Waka Waka eh eh

    1. Show previous comments  1 more
    2. link

      link

      mye fin mat a gitt

    3. Roger N

      Roger N

      hehehe Ninabjørg i sitt ess

    4. Remy

      Remy

      Ninabjørg!! LOL! Ja, dette skal pryde artikkelen som skal på trykk i aviser og slikt

  4. MULTETID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. nei til gjørmefisk

  6. Trøndelag suger.... en på 106cm, en på ca 3-3.5 og en mistet i gaula. En liten en på 2.5 i orkla! Møtt interessante mennesker, en uke til neste tur! Håper på bedre fangster da

  7. JA! Das is richtig, ich resen undt Trøndlag sontag. Eine weeken laksefisken, aus wider sien

    1. Helge S

      Helge S

      Ja, das war gute Deutch skrevet ;)

      God tur og sheisse fische :)

    2. 2Fish

      2Fish

      God tur og lykke til :)

    3. Remy

      Remy

      ja, meine deutch ist excellente :D Grasias

  8. Potrugal, hva driver dere MEEEEEEEEDDDD????

  9. Ah, så kan det gå! Up och ned här i värden! Nu smiler Gaula's englar til mej

    1. veg

      veg

      Jaggu remy! Trodde du var gjeddoman ikke laksoman :P

  10. Æ har da itj dans regndans, så æ skjøn itj åffer æ får regn når æ tenk på å dra te trøndlag! TOILATT

  11. Æ e TOILATT i hode av all laks som bli tatt

    1. veg

      veg

      så ta en sjøl å gjør andre folk tullat i hodet da ;)

  12. Missing Link - Ohhhhhhh secret

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.