Anatema
-
Posts
870 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Posts posted by Anatema
-
-
Fra 1,5 til snaut 2kg tenker jeg.
Selvfølgelig avhengig av kondis ja.
-
Fin hanngjedde det der, snilt av han å la de små hunngjeddene overleve.
-
oh SHI-
Har master system versjon 2 jeg da.
-
Det eneste som funker er takt og tone, og de som irriterer seg over manglende taccs etc har kanskje ikke fått med seg at halvparten av de som spiller er bots eller kinesere med betaling? I wow så er jeg alltid DPS warrior - og av en eller annen grunn så er healing noe man må be om - og tro meg, det hjelper lite å bitche om kjipe paladins og prester - da blir det ihvertfall ingenting. Det mest taktiske man kan gjøre er faktisk å hjelpe gutta - for å så å mekke premades senere for så å ha kontroll på spillet. AoC kontoen ble forøvrig sagt opp for et par uker siden, ble rett og slett for mye bugs og for kjedelig - duller heller videre med battlegrounds i påvente av Lich King.
Kort sagt, få deg en guild.
Som DPS warrior er det nok litt vanskelig, men om det er PvP du driver med burde det funke å joine en pvp guild.
Da får du Arena/fixed BG grupper gjennom guilden, og da tviler jeg på at healing er noe du må be om.
PuGs er noe som -aldri- funker.
Leecher for det meste AV selv, dog jeg pleier å cappe og deffe bunkere. Forventer hverken heals, eller skills fra noen av de andre. Går alltid ut fra at vi kommer til å tape, fordi i en BG som AV er det lite én person kan gjøre. Regner med win/lose ratioen for horde i min battlegroup er 1/5.
Et sted mellom 80 og 90% av alle som spiller WoW har veldig lite peiling på hva som faktisk foregår.
Ta 25 normalt intellegente, dedikerte spilllere, så er all PvE content doable.
-
Sist jeg ble banna var pga jeg raida med noen gærninger fra N******tits, og spamma litt for mye.
Den andre gangen var fordi jeg klikka på en fyr jeg krangla med, og sa noen litt stygge ting til han. Ble rapportert, og det var tydeligvis en idiot GM som behandla rapporten.
Første gang var fordi jeg sa "nigger" i AQ general chatten, back in the day.
Høres sikkert dumt ut, men når man spiller med briter blir det med en gang en annen sak

Edit: Ding 1000 poster

-
Har gjordt det+ ett par drammer,så nå er alt mye bedre


SKÅL TILL DERE ALLEfo sho
Et par pils, eller noen drammer er seriøst det eneste som funker.
Blir nesten alltid fyllesjuk selv, og det er for meg ingen kur på en søndag.
-
Hva sørv angår har jeg i alle år fisket med "tungtflytende" tørrfluer, som f.eks maur av et eller annet skummateriale.
Ellers er fjærmyggpupper bankers, men i mange tilfeller små hvis du skal fiske på større fisk.
Vårfluenymfer er det jeg har brukt mest, fortynget eller ikke. Det er mange ganger storsørven går forholdsvis dypt, men nå er vel ikke du ute etter storsørven regner jeg med

-
Hvis du sier at kroppsformen sier berggylt, så kan det nok være det. For på bildet så tilsier kroppsformen rødnebb, men bildet skjuler som nevnt en god del. Du har ingen flere bilder?
Var enig med deg, hvertfall etter første øyekast.
Fasongen, inkl snuta, minner om Blåstål, men jeg har ikke fått mange av noen av artene, så jeg skal ikke si noe sikkert.
-
Kan noen bekrefte at det er brasme her: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=1&co...llX=0&scrollY=0 ?
Isåfall, er det noen som har fiska brasme der?
-
Dør de ikke etter et visst antall eksponeringer?
-
Hadde kjøpt nytt hvis jeg var deg...
-
Næh, tangstiklingen var råere ...den kom jo foran på lista

Ja den tangstiklingen var sinnsyk! Venta lenge på å se en på over 17gram!!
-
Rått!
Grattis med pers.
Det virker som om stokkevannsuterne er spesielt butte i trynet ?
-
Kan tipse deg om et par ting hvis du skal til Skien i morra.
Sjekk linken jeg posta lenger opp for Salamander.
Kan tipse om garantert stor suter og, men jeg regner med du har planene klare?

-
någet spesiell matte ja

hadde seg sånn at den lå i bilen og jeg skulle vel egentlig bare ta den røyken da det bet før jeg skulle hente den.... fisken ble skånsomt håvet lagt forsiktig ned og avkroket og fotografert før den var utti igjen...tok meg maks 20 sek...

De tåler nok en god del mer enn det ja.
-
Sinnsykt rå historie!
-
Buuuuuump
-
Tøffe bilder!
Kan tenke meg det ble en sinnsyk kamp for guttungen!
Litt dumt at fisken ser ut som en skiftenøkkel på første bildet, men uansett, drit fine bilder
. -
Jeg hadde kakka katta, men det er bare meg. Har fortsatt forståelse for at du vil bruke så mye penger på den.
Hadde det vært en bikkje derimot, hadde jeg gått for operasjon.
Har stor forståelse for at folk velger bort ferien i slike tilfeller.
Jeg sleit litt her for en stund siden da hamsteren til ungen fikk rektal prolaps (pressa ut ræva), ifølge vetrinær kunne det prøves operert, ville kostet borti 2000 tilsammen, og overlevelsessjansen var rundt 30%.
Til sammenligning koster en ny hamster 125.
Akkurat da ville en forsikring vært gunstig.
Hahahaha... hahahaha, fikk lattis nå.
Edit: Avlivning av katte ved bruk av hagle er jo så humant det blir egentlig.
-
Aiai.
Har 3 tenner som har kommet fint opp, men jeg regner med at det er hull i et par av de.
Sliter med den siste nå, på venstre side av underkjeven. Vokser inn i tanna ved siden av virker det som...
-
Litt vel feilpostet

-
Tenkte nå på dette med kvikksølv/tungmetaller... en som nevnte ehr at 500g var på grensa. Er det det pga. at fisker er fisket i visteflo, eller er det generellt?
Og er det pga. at fisker en for stor eller for liten?
Jo større/eldre de er jo mer miljøgifter inneholder de.
Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men jeg mener "grensa" går ved rundt 500gram på abbor, og 4-5 kg på gjedde.
Men det avhenger jo selvfølgelig av hvor man fisker.
-
Tipper rundt 3,5.
Men hva slags bait er det?
Ser ut som noe som jeg kanskje kan ha interesse av, altså kastevekt på mellom ca 10 og 40 gram ?
-
Fikk denne oversendt av en av mine "beste" kompiser:

Han som har lagd det der har jo skikkelig peiling på sminke jo!
Sjekk så bra det er gjort rundt øya!
Gjellumvannet
in Oslo-området
Posted
Noe størrelse på sørven eller ?