Jump to content
Fiskersiden

Anatema

Members
  • Posts

    870
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Anatema

  1. Det eneste som funker er takt og tone, og de som irriterer seg over manglende taccs etc har kanskje ikke fått med seg at halvparten av de som spiller er bots eller kinesere med betaling? I wow så er jeg alltid DPS warrior - og av en eller annen grunn så er healing noe man må be om - og tro meg, det hjelper lite å bitche om kjipe paladins og prester - da blir det ihvertfall ingenting. Det mest taktiske man kan gjøre er faktisk å hjelpe gutta - for å så å mekke premades senere for så å ha kontroll på spillet. AoC kontoen ble forøvrig sagt opp for et par uker siden, ble rett og slett for mye bugs og for kjedelig - duller heller videre med battlegrounds i påvente av Lich King.

    Kort sagt, få deg en guild.

    Som DPS warrior er det nok litt vanskelig, men om det er PvP du driver med burde det funke å joine en pvp guild.

    Da får du Arena/fixed BG grupper gjennom guilden, og da tviler jeg på at healing er noe du må be om.

    PuGs er noe som -aldri- funker.

    Leecher for det meste AV selv, dog jeg pleier å cappe og deffe bunkere. Forventer hverken heals, eller skills fra noen av de andre. Går alltid ut fra at vi kommer til å tape, fordi i en BG som AV er det lite én person kan gjøre. Regner med win/lose ratioen for horde i min battlegroup er 1/5.

    Et sted mellom 80 og 90% av alle som spiller WoW har veldig lite peiling på hva som faktisk foregår.

    Ta 25 normalt intellegente, dedikerte spilllere, så er all PvE content doable.

  2. Sist jeg ble banna var pga jeg raida med noen gærninger fra N******tits, og spamma litt for mye.

    Den andre gangen var fordi jeg klikka på en fyr jeg krangla med, og sa noen litt stygge ting til han. Ble rapportert, og det var tydeligvis en idiot GM som behandla rapporten.

    Første gang var fordi jeg sa "nigger" i AQ general chatten, back in the day.

    Høres sikkert dumt ut, men når man spiller med briter blir det med en gang en annen sak :wacko:

    Edit: Ding 1000 poster :glare:

  3. Har gjordt det+ ett par drammer,så nå er alt mye bedre :glare::wacko::D SKÅL TILL DERE ALLE

    fo sho

    Et par pils, eller noen drammer er seriøst det eneste som funker.

    Blir nesten alltid fyllesjuk selv, og det er for meg ingen kur på en søndag.

  4. Hva sørv angår har jeg i alle år fisket med "tungtflytende" tørrfluer, som f.eks maur av et eller annet skummateriale.

    Ellers er fjærmyggpupper bankers, men i mange tilfeller små hvis du skal fiske på større fisk.

    Vårfluenymfer er det jeg har brukt mest, fortynget eller ikke. Det er mange ganger storsørven går forholdsvis dypt, men nå er vel ikke du ute etter storsørven regner jeg med :)

  5. Hvis du sier at kroppsformen sier berggylt, så kan det nok være det. For på bildet så tilsier kroppsformen rødnebb, men bildet skjuler som nevnt en god del. Du har ingen flere bilder?

    Var enig med deg, hvertfall etter første øyekast.

    Fasongen, inkl snuta, minner om Blåstål, men jeg har ikke fått mange av noen av artene, så jeg skal ikke si noe sikkert.

  6. någet spesiell matte ja

    :D

    hadde seg sånn at den lå i bilen og jeg skulle vel egentlig bare ta den røyken da det bet før jeg skulle hente den.... fisken ble skånsomt håvet lagt forsiktig ned og avkroket og fotografert før den var utti igjen...tok meg maks 20 sek... :)

    De tåler nok en god del mer enn det ja.

  7. Jeg hadde kakka katta, men det er bare meg. Har fortsatt forståelse for at du vil bruke så mye penger på den.

    Hadde det vært en bikkje derimot, hadde jeg gått for operasjon.

    Har stor forståelse for at folk velger bort ferien i slike tilfeller.

    Jeg sleit litt her for en stund siden da hamsteren til ungen fikk rektal prolaps (pressa ut ræva), ifølge vetrinær kunne det prøves operert, ville kostet borti 2000 tilsammen, og overlevelsessjansen var rundt 30%.

    Til sammenligning koster en ny hamster 125.

    Akkurat da ville en forsikring vært gunstig.

    Hahahaha... hahahaha, fikk lattis nå.

    Edit: Avlivning av katte ved bruk av hagle er jo så humant det blir egentlig.

  8. Tenkte nå på dette med kvikksølv/tungmetaller... en som nevnte ehr at 500g var på grensa. Er det det pga. at fisker er fisket i visteflo, eller er det generellt?

    Og er det pga. at fisker en for stor eller for liten?

    Jo større/eldre de er jo mer miljøgifter inneholder de.

    Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men jeg mener "grensa" går ved rundt 500gram på abbor, og 4-5 kg på gjedde.

    Men det avhenger jo selvfølgelig av hvor man fisker.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.