affi Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Vetco Aibel sin fiskegruppe arrangerer foredrag med Cato Bekkevold Torsdag 3 November kl 19.00 på aktivitetssenteret til Vetco Aibel på Risøy i Haugesund. [ ] Cato skal vise noe film og prate om fiske etter storskate i Skottland, tuna i Irland og Kroatia, håbrann i Skottland, kanskje litt havål i Den engelske Kanal og selvsagt sailfish, YFT, Blue Marlin og sixgill mm ved Ascension Island. Dvs utenlands, diger fisk og eksotisk.[8D] Cato kjører kansje en fiskequiz også, som vi vil premiere. Det vil bli et loddsalg med fine premier. (Bla. Flytedress, flytevest, fiskeutstyr, osv.) Alle Er hjertelig velkommen til noen timer med fiskeaction [ ] Pris Kr 20,- (For å dekke kaffe og kake)[ )] Noen spørsmål? send meg en PM eller mail aistein@online.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Kan du flytte det til helgen før - gjerne søndagen? (Er nemlig bortover da...) ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
affi Posted October 3, 2005 Author Report Share Posted October 3, 2005 Flere Ønsker ? [:0][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Jeg ønsker bare å si: Hurra![ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Jeg stiller selvsagt:-)-dette bør alle som kan få med seg, uansett om de driver med dette fisket eller ikke. Et lite referat vil bli lagt ut på FS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
affi Posted October 3, 2005 Author Report Share Posted October 3, 2005 Håper dere alle kan være med på å spre det glade budskap [ ] Dersom dette går rundt kommer vi til å arrangere flere lignende foredrag fremover[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeL Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Blir nok en lang og intens monolog dette. Mulig CB drar inn noen av de virkelig dryge tur minnene også, sånn bare for å skremme bedehus vestlendinger litt..hehe ihvertfall om det serveres øl i lokalet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rein Egil Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 sitat:Opprinnelig postet av affi Flere Ønsker ? [:0][ ] Er det mulig å få litt digg om fiske i Norske farvann også??[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskematre Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Var på foredraget han hadde for gytegropa på Ås, Var et veldig bra foredrag. Masse tøffe bilder!! Og han tok seg god tid og svarte velvillig på spørsmål etterpå. Så dette anbefales gutter og jenter!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Nevnte jeg at jeg stiller ?? Well I do! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskemannen Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Satser på å stille jeg og. Selges der øl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Er det mulig å flytte dette til østlandet? [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Erlend Er det mulig å flytte dette til østlandet? [ ] ..nei, men du kan få adressa til Cato :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollet Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 høres interessant ut!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 Kommer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Rein Egil sitat:Opprinnelig postet av affi Flere Ønsker ? [:0][ ] Er det mulig å få litt digg om fiske i Norske farvann også??[ ] Det får bli en annen gang. Har ikke planer om å sitte der i evigheter heller, desuten skjønte jeg det slik at Asgeir Alvestad dekket dette sist han var der? sitat:Opprinnelig postet av Fiskemannen Satser på å stille jeg og. Selges der øl? Du får dra med deg ei ramme med bjørneunger sjøl Sturla!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 sitat:Det får bli en annen gang. Har ikke planer om å sitte der i evigheter heller, desuten skjønte jeg det slik at Asgeir Alvestad dekket dette sist han var der? Dekket det og dekket det, han gjorde det på sin måte... ikke spesielt spennende for folk som har fisket før! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 Du får stille du Thor Eivind, under temaet: "Hvordan lure 20 arter under 50 gram!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 Jepp... der hadde de gutta hatt noe å lære! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rein Egil Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 sitat:Opprinnelig postet av cb Du får stille du Thor Eivind, under temaet: "Hvordan lure 20 arter under 50 gram!" [ ][ ][ ][ ] Saved my day hehe!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskemannen Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 sitat:Opprinnelig postet av cb Du får dra med deg ei ramme med bjørneunger sjøl Sturla!! Jepp. Eller noe fløte til kaffen. Tror jeg har noe på lur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
affi Posted October 8, 2005 Author Report Share Posted October 8, 2005 sitat:Er det mulig å få litt digg om fiske i Norske farvann også?? Ut på nyåret kan det hende vi drar til med en ny aktivitetskveld[ ] Jeg har bøttevis med bilder og noe film om havfiske i fjordene rundt hgsd. Bla håkjerringer,store langer,brosmer,blålange. Har også en del bilder fra stortorskens rike sørøya.[8D] Er det noe innteresse for noe slikt mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted October 8, 2005 Report Share Posted October 8, 2005 JA!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted October 8, 2005 Report Share Posted October 8, 2005 Ja Affi, jeg jeg sier: JA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted October 8, 2005 Report Share Posted October 8, 2005 Noen spørsmål er vel strengt tatt overflødige.... [ ] JA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts