Karl Inge S Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Det får dere vite tidlig i neste uke når referatet/artikkelen kommer! Makan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Har du snoket rundt, Espen, det er ikke bra [ ][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rein Egil Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Og i hvilket hjørne gjemte du deg på seminaret da Ola??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Var helst på bossplassen med to hengerlass fra garasjen. Det er til og med plass til bilen der nå,...for første gang siden ca november 1996. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
affi Posted November 4, 2005 Author Report Share Posted November 4, 2005 sitat:Var helst på bossplassen med to hengerlass fra garasjen. Det er til og med plass til bilen der nå,...for første gang siden ca november 1996. Det er vel runt ca 360 andre dager å finne på noe slikt[ )][8D] Du gikk ihvertfall glipp av et flott foredrag av Cato B.[ ] Har fått mye bra tilbakemelding fra de som var der[^] Må igjen takke Cato B. for at han tok seg tid til å dra over til solkysten og messe for oss. [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 HAr du oversikt over hvor mange som var der? Vi satte vel frem mellom 60 og 70 stoler og det var vel fullt opp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Vil bare si at det var en meget vellykket kveld, selv om jeg kom sist.[ ] Ser frem til neste gang noe lignende blir arrangert, eller hva med å arrangere en STOR havfisketur der det avsluttes med en slik kveld? Uansett veldig glad jeg stakk innom.[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
affi Posted November 4, 2005 Author Report Share Posted November 4, 2005 sitat: HAr du oversikt over hvor mange som var der? Vi satte vel frem mellom 60 og 70 stoler og det var vel fullt opp? Jeg telte opp ca 70 stoler før vi begynte, og det var ikke mange stolene ledige.[ ] Det var rundt 50 som betalte inngang, men det var nok noen som ikke betalte også[:0]+ oss som arrangerte[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rein Egil Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 sitat:Opprinnelig postet av BINN LADDEN Vil bare si at det var en meget vellykket kveld, selv om jeg kom sist.[ ] Ser frem til neste gang noe lignende blir arrangert, eller hva med å arrangere en STOR havfisketur der det avsluttes med en slik kveld? Uansett veldig glad jeg stakk innom.[ ] Et GLIMRENDE forslag!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Rasmussen Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 ARG... Så dette idag[ !][ !][ !] Kanskje litt seint[?] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Michael Rasmussen ARG... Så dette idag[ !][ !][ !] Kanskje litt seint[?] Det komer et fyldig referat fra KIS i nærmeste framtid, bare for å gni salt i såret og vri rundt kniven[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Det kommer et kortfattet referat fra KIS:-) Det skal svi å ikke følge med på FS daglig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Rasmussen Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Burn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Ligger en liten sak fra foredraget på forsiden nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud Hvor mange rett ble det på besteman på Quizen? Og hvem ble det? (Spør fordi jeg så quizen for eet par uker siden....) Og der får redaktøren svar på spørsmålet sitt[ ][ ] Hvor mange rette hadde du da Espen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Fotogen som jeg er kan det virke som ganske utrolig at jeg ikke sitter som tiltalt i en eller annen grotesk drapssak, men det får så være. Tror Espen hadde rundt 17 han også. Krister hadde vel det også, Ola rundt 15 mens skjeggapen fra Rådal klokka inn på bare drøyt 10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Rasmussen Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Ja, ja, fine bider og referat er bedre enn ingenting... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts