Gå til innhold
Fiskersiden

4-5kg laks eller sjøørret observert


jan-ago
 Share

Recommended Posts

Sist jeg var ute å svingte flua ble det en 700grams sjøørret og en lyr på 1,5, begge fikk friheten tilbake.Hadde noe stort etter fluen som fikk pumpa til å slå litt fortere.

Kameraten min var å fisket dagen etter og så først en fisk på et par kg som hoppet, senere kom det en lien stim med fisk på 4-5kg som viste seg mot en sandbunnen på et par meters dyp.Idag skal vi prøve å få de på flue.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ut i går i Mandals skjærgården. Observert en god del store fisk hopper men ingenting mens dorging. Byttet til en knall rosa pilk og fisket i min favoritt plass. Resultat ble en fin torsk rundt 3 kilo. Den fikk ikke friheten tilbake men sluttet dagene i min mage og deilig var den!

Satser på noe SØ fremover......kanskje ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du jo. Bølgene har blitt litt høye i det siste for min lille jolle, men med ei gang de blir greie, er ingen fisk trygge ;o)

Jeg ser frem til turen. Er på jobb hele uken i Åseral nå, men neste uke kan vi satse på en tur eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.