Gå til innhold
Fiskersiden

Capsene nå ute i shoppen!


 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen capser igjen for de som ønsker å sikre julegavene tidlig. La ikke din kompis sitte og misunne deg den fine capsen som ikke blåser av hodet på tur, men gi han en egen!

Fikk testet capsen i streng vind da jeg var ute med Eirik forrige tirsdag - vi holdt på å blåse på sjøen, men capsen satt like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å bestille, men ga opp..

etter at jeg skulle til å gjøre den enkle manøveren å bestille, fant til min store fortvilelse ut at jeg intetanenden hadde bestilt en haug med fluer greier..fikk fjernet endel av dem men noen av dem ville enkelt og greit ikke forsvinne..

noen i det administrative topper som kjenner til dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med meg også,men klarte fint å fjerne alle fluene.Måtte inn på hver av fluene og skrive 0(null)på antallet,funka det,og kun den fete capsen kom i posten[8D]Men når det er sagt,er det nok kansje en liten feil i shopen.Men nå som de vet om den,fikser de sikkert problemet[ :D ] Ellers elsker jeg capsen, hadde gått med den hele tiden, hadde det ikke vert for uniformsplikten og det faktum at det ofte er -15*c her[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB! Til de som har problemer med å bestille Caps fra Shopen. Jeg tar da betillingen direkte på PM. Du oppgir fullt navn, post adr., e-mail, tlf og antall caps du vil bestille, så ordner det seg. Alle som bestiller skal selvfølgelig få.

PS! Stå på folkens, kun få igjen.

Må legge til at dette er en unik kvalitets fiske caps. Unik i den forstand at FS har fått produsert et parti av disse, når det er tomt så er det tomt, så sørg for å sikkre deg capsen nå. Capsen har et kult design og en god passform som gjør at den sitter som et skudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.