Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som gleder seg?


MC85
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Hoika

4 kalde her! Veit ikke om jeg er så glad for det enda men...

Gleder meg som en unge!!!

Starter vel ikke før i slutten av november, men da pleier det også å være bra!! Røyene står enda på varpene og venter på å bli oppdaget. Og når det skjer..........[ :P ][ :D ][ :D ]

En liten appetittvekker.....

Roeyefiske%20i%20nedre%20fiskelvvann.jpg

paaske-web-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Matthew

Gleder meg masse! Men har et par røyevarp i Nordmarka og Østmarka som må testes fra land først :P

Lå visstnok et par cm på noen fjellvann i Valdres i dag. Så det er muligheter for de aller ivrigste allerede.

Lå faktisk is i noen skyggebukter på vann i Nordmarka i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott apetittvekker Lars M, men det så ikke ut til å være i Oslomarka akkurat.

Gleder meg naturligvis også til isfiske. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal "satse på" i vinter, men det blir nok litt etter røya, bittelitt etter ørreten, litt etter lake og mest etter gjedde og abbor. Kanskje også satse på stor mort? Var ikke Skraperud et bra vann for det?

Hadde også vært moro om det ble trygg is på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til isfiske selv, og stor mort har soleklar føresprioritet for min del, men det er mulig jeg gidder å slenge ut sild og dupp også etter gjedde. Blir nok minst en tur etter diverse bruskfisk i Nord-Trøndelag også hvis det blir trygg is, hadde vært suverent om isen bærer utenfor sundet i Verrabotn også, hadde ikke vært kjedelig med lange og brosme fra isen.

Kan knapt vente på at isen kommer og stormortsatsingen trappes opp igjen...skal sende en tanke nedover til proffene Østensjøvannet når kilosmorten endelig er landet av en amatør her oppe! [ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at det er greiere å få stor mort fra isen enn fra land om sommeren? Eller får man bare inntrykk av det fordi Østensjøvannet er det eneste gode vannet etter stor mort i Oslo-området, og der er det jo bare lov med isfiske.

Flyttet spm til en egen tråd for at ikke alle de som gleder seg til å fiske røye skal plages av å lese om oss særinger som vil bruke vinterdagene på å fiske mort: https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...?TOPIC_ID=12742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.