Gå til innhold
Fiskersiden

Lutefisklaget - litt opplysninger - velkommen


Recommended Posts

Sted og tid: Stortovets gjestgiveri 2.etg 4/11 2005 kl. 20.30.

Stortorvets gjestgiveri ligger i Grensen rett opp for Christiania Glassmagasin.

Siden vi spiser såpass sent blir det jo tid for et forspiel - men noe organisert forspiel blir det ikke fra min side; noen skal sikkert ha noe privat, noen skal treffes ute og andre kommer rett ned til gjestgiveriet.

Hva gjør vi etterpå? Her tror jeg det er best å ta ting på sparket i og med vi har forskjellig interesser; noen skal sikkert på bar/pub, andre på discotek - så vi får se hva som skjer.

Jeg gleder meg og ønsker alle hjertlig velkommen og håper at det blir en hyggelig kveld! [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt klart med på etpar bayere før bespisningen, ja!![ :) ]

Scotsman må jo være bra; nære matfatet, samt at Vilhelm helt sikkert vil føle seg mer hjemme der enn på noen av hovedstadens mere urbant anlagte sjenkesteder[ :) ] Btw; har ingen planer om å bli så møkkings at jeg begynner å synge [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scotchman må da være enklest - trenger ikke fortelle Vilhelm veien en gang - det er jo bare å slippe løs en trønder hvor som helst i byen og visp så er`n på Scotchman etter 20 minutter. Og dere andre vet jo hvor det er - helt klart enkleste alternativ...

:-þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud

Scotchman må da være enklest - trenger ikke fortelle Vilhelm veien en gang - det er jo bare å slippe løs en trønder hvor som helst i byen og visp så er`n på Scotchman etter 20 minutter. Og dere andre vet jo hvor det er - helt klart enkleste alternativ...

:-þ

Enig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.